JLab اولین گوشی های لوکس خود را راه اندازی کرد: مشخصات چشمگیر، قیمت مقرون به صرفه با طراوت

فکر کنید JLab و چشم ذهن شما ممکن است هدفون ها و هدفون های مقرون به صرفه اما توانمندی را به تصویر بکشد که به ما راه پیدا می کنند. بهترین هدفون های بی سیم مقرون به صرفه راهنمای خرید، و همچنین راهنمای ما بهترین هدفون بی سیم و بهترین هدفون های بی سیم لیست ها اما همانطور که باب دیلن یک بار خواند: زمان هایی که تغییر می کنند. دلیل این امر این است که JLab به تازگی اولین ورود خود به دنیای هدفون های “لوکس” را با هدفون جدید JBuds Lux ANC Wireless اعلام کرده است.

علی‌رغم نام Buds، JBuds LUX ANC یک جفت هدفون روی گوش است که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را در خود جای داده است که می‌توان از افرادی مانند این هدفون انتظار داشت. سونی WH-100XM5 یا Sennheiser Momentum 4 Wireless; در واقع طراحی هدفون بوی خوبی از عالی دارد سونی WH-1000XM4 در مورد آن

گوش کاسه های نرم و تاشو “Cloud Foam” درایورهای ۴۰ میلی متری را نگه می دارند که پاسخ فرکانسی ۲۰-۲۰ کیلوهرتز را به همراه ویژگی هایی مانند صدای با کیفیت Immersive Lab، نگه می دارند. صوتی فضایی پشتیبانی، بلوتوث چند نقطه ای و بلوتوث LE صوتی اتصال؛ باز هم ویژگی هایی که از هدفون های رده بالای سونی و بوز انتظار دارید.

و مانند آن برندها، JBuds Lux ANC دارای قابلیت حذف نویز تطبیقی ​​هوشمند است که می تواند محیطی را که در آن هستید شناسایی کرده و حالت حذف نویز فعال را تنظیم کند (سه گزینه وجود دارد: ANC روشن، ANC خاموش و آگاه باشید) تا مطمئن شوید. وقتی در حال دویدن یا دوچرخه‌سواری هستید، ترافیک روبرو را می‌شنوید، اما می‌خواهید یک آهنگ یا پادکست الهام‌بخش داشته باشید، به‌خصوص در روزهای تاریک ژانویه.

اینکه آیا این ANC هوشمند می تواند هوشمندی و قدرت مسدود کردن صدا را در XM5 های پیشرو در کلاس ارائه دهد یا خیر، باید دید. اما نکته بالقوه JLab این است که JBuds Lux ANC تنها ۷۹٫۹۹ دلار (تقریباً ۶۲ پوند / ۱۱۹ دلار استرالیا) قیمت دارد که به طور قابل توجهی ارزان تر از هدفون های سونی و بوز ذکر شده است. حتی به برخی از آنها نزدیک می شود بهترین هدفون ارزان می توانید همین الان خرید کنید

برای تکمیل همه چیز، JLab ادعا می کند که JBuds Lux ANC 42 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد که اگر دقیق باشد، بسیار چشمگیر خواهد بود. ما باید این هدفون ها را آزمایش کنیم تا ببینیم آیا JLab واقعاً می تواند در عرصه هدفون های لوکس ANC با قیمت رقابتی بازی کند یا خیر.

پیش‌سفارش هدفون‌های بی‌سیم JLab JBuds Lux ANC هم‌اکنون انجام شده است و انتظار می‌رود از اواسط فوریه ارسال شود. اما پیشنهاد می کنیم قبل از سفارش این هدفون منتظر بررسی کامل ما باشید.

Earbuds ANC 3 True Wireless حذف نویز هوشمند و عمر باتری بالا را به ارمغان می آورد.

JLab اولین گوشی های لوکس خود را راه اندازی کرد: مشخصات چشمگیر، قیمت مقرون به صرفه با طراوت

(اعتبار تصویر: JLab)

JLab که تنها به معرفی یک جفت هدفون بی‌سیم جدید بسنده نکرده، Earbuds ANC 3 True Wireless JBuds را نیز معرفی کرده است، یک برداشت به روز شده از نسل دوم هدفون های بی سیم واقعی JBuds ANC و البته عالی JLab Go Air Pop.

به سختی متوجه تفاوت زیاد در بیرون خواهید شد. اما این جوانه های جدید، که اکنون در ایالات متحده با قیمت ۵۹ دلار (تقریباً ۴۶ پوند / ۱۱۱ دلار استرالیا) در دسترس هستند، با ادعای ۴۲ ساعت زمان پخش همراه هستند. و آنها از Smart Active ANC برخوردارند که JBuds LUX ANC با آن عرضه می شود.

رقابت بر سر ما تنگ است بهترین هدفون های حذف نویز در این فهرست، JLab هنوز یک جفت جوانه در رقابت برای یک مکان نداشته است – اگرچه با توجه به قیمت پایین آنها، انتظار چنین چیزی کمی سخت است. بنابراین جالب است که ببینیم آیا مجموعه ویژگی های به روز شده می تواند Earbuds ANC 3 True Wireless JBuds را در موقعیت رقابتی قرار دهد یا خیر. ما باید اینها را به درستی آزمایش کنیم – این فضا را تماشا کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/audio/wireless-headphones/jlab-launches-its-first-luxury-over-ears-impressive-specs-refreshingly-affordable-price

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *