JPMorgan’s Chase UK تراکنش های رمزنگاری را در میان افزایش کلاهبرداری ها ممنوع می کند

بانک دیجیتال جی پی مورگان چیس همه را محدود خواهد کرد ارز رمزنگاری شده– معاملات مربوط به مشتریان خود در بریتانیا، زیرا وام دهندگان اقداماتی را برای مقابله با کلاهبرداری در شبکه های خود افزایش می دهند.

از ۱۶ اکتبر، مشتریان Chase Bank در بریتانیا دیگر نمی‌توانند با استفاده از کارت‌های نقدی خود یا از طریق حواله‌های بانکی خروجی تراکنش‌های رمزنگاری انجام دهند.

Chase که بانکداری بدون کارمزد را از طریق برنامه تلفن همراه خود ارائه می دهد، طبق گزارش ها بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان جمع آوری کرده است. جدیدترین محدودیت‌ها تنها بر مشتریان بریتانیایی که حدود ۱٫۶ میلیون نفر را تشکیل می‌دهند، تأثیر می‌گذارد.

در بیانیه ایمیلی از Chase به مشتریانش که توسط Chase مشاهده شده است، آمده است: «اگر فکر می‌کنیم که پرداختی مربوط به دارایی‌های رمزنگاری شده انجام می‌دهید، آن را رد می‌کنیم. اخبار AP. اگر همچنان می‌خواهید روی دارایی‌های رمزنگاری شده سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید به جای آن از بانک یا ارائه‌دهنده دیگری استفاده کنید.»

داده های آژانس گزارش تقلب در بریتانیا Action Fraud نشان می دهد که ارزش کلاهبرداری رمزنگاری در بریتانیا در سال گذشته ۴۱ درصد افزایش یافته است – به بالاترین حد خود رسیده است. ۳۰۶ میلیون پوند (۳۵۲ میلیون یورو).

کلاهبرداری های رمزنگاری بخشی از یک کلاهبرداری رو به رشد استاپیدمیطبق گزارش اداره ملی آمار، جرمی که سال گذشته ۴۰ درصد از کل جرایم گزارش شده در انگلیس و ولز را به خود اختصاص داده است.

Chase UK جدیدترین بانک در این کشور است که اقداماتی را برای محدود کردن توانایی مشتریان خود برای خرید ارزهای دیجیتال انجام داده است.

در اوایل سال جاری، بانک بریتانیایی NatWest محدودیت‌های روزانه و ماهانه جدیدی را برای صرافی‌های ارزهای دیجیتال اعمال کرد تا از مشتریان در برابر از دست دادن مبالغ هنگفت محافظت کند، در حالی که HSBC اعلام کرد مشتریان دیگر نمی‌توانند با کارت‌های اعتباری خود ارزهای دیجیتال خریداری کنند.

سایر موسسات مالی مانند نئوبانک بریتانیایی Starling و Santander UK با ممنوعیت کامل خرید و فروش ارزهای دیجیتال در شبکه های خود، موضع سخت تری اتخاذ کرده اند.

ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین یا اتر عمدتاً در بریتانیا و اروپا کنترل نشده اند، اگرچه مقامات فعالانه در تلاش هستند تا دریابند چگونه فروش و توزیع آنها را بهتر کنترل کنند.

از ۱ سپتامبر ۲۰۲۳، کسب‌وکارهای رمزنگاری در بریتانیا ملزم به جمع‌آوری، تأیید، و اشتراک‌گذاری اطلاعات مربوط به نقل و انتقالات رمزنگاری مانند نقل و انتقالات بانکی عادی هستند.

در سراسر کانال، پارلمان اتحادیه اروپا در ماه مه در مورد اولین مجموعه قوانین جامع جهان برای تنظیم انتقال ارزهای دیجیتال، از آنجایی که به نظر می رسد مبارزه با پولشویی و نقل و انتقالات غیرقانونی در این بلوک است.


منبع: https://thenextweb.com/news/jpmorgan-chase-uk-bans-crypto-transactions

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *