Kek Entertainment 8 میلیون دلار برای اجرای بازی های چند پلتفرمی تضمین می کند

Kek Entertainment 8 میلیون دلار برای اجرای بازی های چند پلتفرمی تضمین می کند


Kek Entertainment 8 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است تا تجربه بازی های بین پلتفرمی را در دستگاه های تلفن همراه، کنسول ها و رایانه های شخصی تقویت کند.

این تزریق مالی به توسعه عنوان پرچمدار آنها کمک می کند، یک بازی تیراندازی اعلام نشده که گیمرهای موبایل و رایانه شخصی/کنسول را در یک پلتفرم یکپارچه ادغام می کند.

این استارت آپ توسط تیمی از Pixonics هدایت می شود که به ساخت بازی مبارزات مکانیکی War Robots در دستگاه های تلفن همراه کمک کردند. اکنون آنها در حال ساختن چیزی کاملاً جدید در فضای مکانیکی هستند.

Korea Investment Partners، یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر بازی در کره جنوبی، رهبری دور را بر عهده داشت. سرمایه گذاران دیگر عبارتند از Woori Technology Investment Co.، Kona Venture Partners، و سرمایه گذاران Pre-seed KEK – The Games Fund و Play Ventures.

رویداد

GamesBeat در جوایز بازی

ما از شما دعوت می‌کنیم که در لس‌آنجلس برای GamesBeat در رویداد Game Awards در ۷ دسامبر به ما بپیوندید. اکنون جای خود را رزرو کنید زیرا فضا محدود است!


بیشتر بدانید

هنر مفهومی برای اولین بازی Kek Entertainment.

مایکل کی لی، مدیر شرکای سرمایه گذاری کره، در بیانیه ای اعلام کرد که تعداد زیادی از بازیکنان خواهان گیم پلی همه جانبه تر هستند و می خواهند با دوستان خود که در پلتفرم های دیگر هستند بازی کنند.

گفت: “دیدگاه KEK Entertainment کاملاً با چشم انداز در حال تغییر ترجیحات بازی مطابقت دارد. اعتقاد ما به پتانسیل یک بازی چند پلتفرمی با طراحی خوب برای طنین انداز شدن در جوامع مختلف بازی تزلزل ناپذیر است. ما از حمایت از KEK در این مسیر هیجان زده هستیم.” لی

ریشه ها

گئورگی اگوروف (چپ) و اولگ پوروشین از Kek Entertainment.

گئورگی اگوروف و اولگ پوروشین، کهنه سربازان Pixonics، چند سال پیش شرکت جدید را راه اندازی کردند. ربات های جنگی ۷۵۰ میلیون دلار درآمد داشته است و از زمان انتشار آن در سال ۲۰۱۴ بیش از ۲۵۰ میلیون بار دانلود شده است. رایج ترین درخواست این بود که بازی را روی چندین پلتفرم دریافت کنید تا دوستان بتوانند با هم بازی کنند.

اگوروف گفت: “ایده ما این است که بهترین تجربه تیراندازی مکانیکی را ایجاد کنیم.” “اگر ما بتوانیم از همه اشتباهات قبلی جلوگیری کنیم و آن را برای بازیکنان موبایل و هاردکور به اندازه کافی عادی کنیم، می توانیم بازیکنان رایانه شخصی را سرگرم کنیم و پخش کننده های موبایل را وارد کنیم.”

این بار، آنها چیزی شبیه ترکیبی از ربات‌های جنگی و دنیای تانک‌ها را تصور می‌کنند، که در آن اکشن سرعت آهسته دارد و بازیکنان می‌توانند به جای اعتماد به هماهنگی دست و چشم خود برای برنده شدن در بازی‌ها، استراتژی‌هایی ارائه دهند.

هنر مفهومی برای شوتر مکانیکی Kek Entertainment.

اگوروف در مصاحبه ای با GamesBeat گفت: ما در این ژانر تجربه داریم و ماشین سازی را دوست داریم. ما برای آنچه دوست داریم تلاش می کنیم تا تخصص ما کجاست. ما می خواهیم این تجربه را برای مخاطبان اصلی خود به ارمغان بیاوریم و جذابیت را گسترش دهیم.”

اگوروف گفت که بنیانگذاران به این ژانر علاقه دارند و می خواستند چیزی جدید خلق کنند. اکنون آنها می‌خواهند از تخصص خود در اکشن PvP چندنفره استفاده کنند تا از محدودیت‌های بازی‌های موبایلی عبور کنند و یک مالکیت فکری مبتنی بر پلتفرم ایجاد کنند.

“من بسیار خوشحالم که علیرغم فضای سرمایه گذاری چالش برانگیز، ما مجموعه ای عالی را برای سفر خود آماده کرده ایم! اکنون، ما در تمام مناطق اصلی برای تجارت خود شرکای داریم: ایالات متحده آمریکا، آسیا و اروپا. با این حال، مهمترین چیز این است که ما به هر یک از آنها اعتماد داریم و از روز اول احساس می کنیم که بینش و روحیه را به اشتراک می گذاریم. بالاخره کسب و کار مربوط به مردم است. من معتقدم که این مشارکت نه تنها پایه ای عالی برای ساختن یک بازی موفق خواهد بود. اما یک فرانچایز جدید رسانه ای معروف، “اگوروف گفت.

فلسفه اصلی Kek Entertainment بر پر کردن شکاف بین دستگاه های مختلف بازی برای ایجاد یک فضای بازی مرتبط تر و فراگیرتر متمرکز است. پوروشین بر اهمیت تیراندازی با سرعت آهسته در ایجاد تجربه بازی منصفانه و منصفانه در پلتفرم های مختلف تاکید کرد و بر رویکرد استراتژیک و گیم پلی جذاب آنها تاکید کرد.

محیط اولین بازی کک.

پوروشین گفت: “چرا تیراندازی های با سرعت آهسته؟ ورود به آنها آسان است، با کنترل ها و سرعتی که احساس خوبی دارند چه در حال بازی با رایانه شخصی پیشرفته یا ضربه زدن بر روی تلفن خود باشید – تجربه ثابت و منصفانه باقی می ماند.” ، مدیر ارشد محصول “تیراندازان با سرعت آهسته نیاز به یک رویکرد استراتژیک دارند که بر واکنش‌های سریع اغلب مورد نیاز همتایان سریع‌تر خود غلبه کند. این بازی‌ها عمیق و جذاب هستند و در زندگی شما جای می‌گیرند، نه برعکس.”

Kek گفت که با استقبال مثبت جامعه اولیه خود از سبک هنری و نگاه اولیه به بازی روبرو شده است. اکنون در حال کار بر روی راه اندازی نسخه بتا نرم افزاری برای بازیکنان در دستگاه های تلفن همراه و استیم است. در برخی از گیم پلی، بازیکنان باید یک رئیس غیربازیکن را در حین مبارزه با تیم مقابل بکشند. احتمالا سه جناح مختلف وجود خواهد داشت. آزمایش قبلی به طرز شگفت انگیزی بر روی یک صفحه نمایش خوب کار کرد.

پیش از این، این شرکت ۳ میلیون دلار سرمایه گذاری اولیه از The Games Fund و Play Ventures دریافت کرده بود. در حال حاضر ۳۵ نفر در چندین کشور وجود دارد. دفتر مرکزی در لیماسول، قبرس و تیم توسعه در ارمنستان و جاهای دیگر است.

در مورد راه اندازی یک شرکت جدید، Egorov گفت که گاهی اوقات اجرای ایده های جدید در یک محصول قدیمی دشوار است. و سبک هنری، اگوروف گفت: “مخاطبان ما فکر می کنند تصاویر واقع گرایانه بهترین انتخاب برای آنها است. آنها افراد جدی هستند که خواهان تجربه نظامی واقعی و در عین حال علمی تخیلی هستند. ما نمی خواهیم در محدوده جنگ های مدرن قرار بگیریم. “

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/gaming-business/kek-entertainment-secures-8m-to-drive-cross-platform-gaming/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *