Kuo: اپل فقط تا ۸۰۰۰۰ هدست Vision Pro را برای راه اندازی تولید خواهد کرد، احتمالاً Sellout

اپل در نظر دارد بین ۶۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ واحد Vision Pro را برای عرضه در ۲ فوریه این دستگاه تولید کند. مینگ چی کو، تحلیلگر. با توجه به اندازه کوچک محموله، Kuo معتقد است که Vision Pro “به زودی پس از عرضه فروخته خواهد شد.”

Kuo: اپل فقط تا ۸۰۰۰۰ هدست Vision Pro را برای راه اندازی تولید خواهد کرد، احتمالاً Sellout
به گفته کو، اگرچه اپل هنوز برنامه های کاربردی کلیدی Vision Pro را تعریف نکرده است و قیمت آن بالا است، اما “نوآوری های تکنولوژیکی پیشگامانه” و “پایه طرفداران اصلی و کاربران سنگین” اپل، منابع این دستگاه را تمام خواهد کرد.

Kuo نظرات مشابهی را ارائه کرد اوایل این هفته زمانی که او گفت که تقاضا برای هدست باعث می‌شود در طول پیش‌سفارش‌ها به فروش برسد، و معتقد است که تاخیرهای طولانی در حمل و نقل پس از دوره اولیه عرضه وجود خواهد داشت. انتظار می رود اپل در سال ۲۰۲۴ کمتر از ۴۰۰۰۰۰ هدست Vision Pro تولید کند. پیچیدگی ساخت.

اولین نسخه از هدست‌های ویژن پرو ممکن است به سرعت به فروش برسد، اما کو می‌گوید که تا کنون، مشخص نیست که آیا تقاضا برای ویژن پرو «پس از از بین رفتن هدست‌های جدید» ادامه خواهد داشت یا خیر. ادامه فروش به موقعیت یابی “روشن و صحیح” محصول و برنامه های کاربردی کلیدی اپل بستگی دارد.

اپل قصد دارد Vision Pro را در روز جمعه، ۲ فوریه عرضه کند، اما پیش‌سفارش‌ها از ۱۹ ژانویه از ساعت ۵:۰۰ صبح به وقت اقیانوس آرام پذیرفته می‌شود. سفارشات در حال حاضر محدود به ایالات متحده است و اپل هنوز جزئیاتی در مورد زمان عرضه این هدست در کشورهای دیگر ارائه نکرده است.

مشتریانی که قصد دارند یکی از دستگاه‌های ویژن پرو ۳۵۰۰ دلاری را خریداری کنند، باید برای اطمینان از هدست در روز عرضه، فوراً پیش‌سفارش کنند.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
برچسب ها: مینگ چی کو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/11/kuo-vision-pro-sellout-likely/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *