Lego Fortnite وسایل نقلیه را برای رانندگی و ساخت اضافه می کند

لگو فورتنایت دومین به روز رسانی اصلی خود را امروز دریافت می کند، با ورود وسایل نقلیه برای ساخت و رانندگی در اطراف.

بازی ساخت بقا، که در Fortnite قابل بازی است، اکنون به شما امکان می‌دهد در وسایل نقلیه مختلفی که می‌توانید بسازید و سفارشی کنید، دنیای آن را بزرگ‌نمایی کنید. اینها از دوچرخه چهار نفره اسپیدر تا کالسکه آفرود چهار سرنشینه تا کامیون بزرگ تخت خواب هاولر را شامل می شود.

وسایل نقلیه با استفاده از مجموعه‌ای از قطعات جدید به هم متصل می‌شوند: سلول‌های نیرو، چرخ‌ها و صندلی‌ها. شما باید وسایل نقلیه خود را با سوخت نگه دارید، اما لطفاً، تمام سوخت موجود در Lego Fortnite سازگار با محیط زیست است و به عنوان زیست توده از ایستگاه جدید Compost Bin تولید می شود.

تریلر سینمایی Lego Fortnite انتظار را ایجاد می کند.در یوتیوب تماشا کنید

به روز رسانی خودروهای امروزی به شرح زیر است ورود مکانیک های ماهیگیری در لگو فورتنایت ماه گذشته. به لطف اضافه شدن اسکله‌ها در دریاچه‌ها و رودخانه‌ها، در این آخرین به‌روزرسانی، یافتن ماهی‌ها باید آسان‌تر باشد.

خوشبختانه، این آخرین به‌روزرسانی لگو فورتنایت، سبک‌های لگو با جزئیات بیشتری را برای مجموعه وسیعی از پوسته‌های شخصیت فورتنایت اضافه می‌کند – از جمله موارد مورد علاقه طرفداران مانند The Foundation، The Visitor، Guff و Sgt. زمستان.

آثار هنری برای این آخرین به‌روزرسانی نشان می‌دهد که یک پوسته Drax در حال آمدن به Fortnite (و بنابراین لگو فورتنایت) است، و در واقع، داده‌پردازی به‌روزرسانی نشان می‌دهد که بسته پوستی جدید Guardians of the Galaxy به زودی به فروش می‌رسد که شامل Drax، Mantis و Thicc می‌شود. Groot از Guardians Vol. 3.

هفته گذشته، توسعه دهنده Fortnite Epic Games این را گفت پشتیبانی Fall Guys با وجود آمدن دارایی‌ها و شخصیت‌های بازی به Fortnite ادامه خواهد یافت در ماه می.


منبع: https://www.eurogamer.net/lego-fortnite-adds-vehicles-to-drive-and-build?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *