Lexus RZ 300e FWD 2024 گزینه ارزان‌تری را با برد طولانی‌تر به خط تولید می‌آورد

Lexus RZ 300e FWD 2024 گزینه ارزان‌تری را با برد طولانی‌تر به خط تولید می‌آورد

RZ 300e FWD 2024 ارزان تر از مدل است RX 500h F Sport و بسیاری از دیگر گزینه‌های SUV موجود در Lexus، در حالی که به طور همزمان دارای محدوده بالاتر برآورد شده توسط EPA در مقایسه با RZ 2023 هستند. ۳۰۰e جدید در صورت تجهیز به چرخ‌های ۱۸ اینچی می‌تواند تا ۲۶۶ مایل مسافت را طی کند؛ این امتیاز تخمینی ۱۳۷ MPGe در شهر و ۱۱۲ MPGe در بزرگراه است. برد ۲۲۵ مایلی لکسوس زمانی که برای اولین بار خط RZ را معرفی کرد وعده داده بود سال گذشته RZ 450e 2023 بسته به اینکه چرخ‌های ۱۸ اینچی یا ۲۰ اینچی را داشته باشید، در نهایت ۱۹۶ تا ۲۲۰ مایل برد تخمینی را با شارژ ارائه می‌دهد.

قیمت و بهره وری سوخت نیز تنها مزیت نیستند. RZ 300e مدل ۲۰۲۴ با یک باتری لیتیوم یونی ۷۲٫۸ کیلووات ساعتی (CATL) و تنها با FWD ارائه می‌شود، قدرت کل سیستم را ۲۰۱ می‌کند. لکسوس در این اطلاعیه مدعی شد. یک ساب فریم برای مدل FWD به کار گرفته شده است که جایگزین اکسل عقب مدل AWD شده است.

با استفاده از کابل شارژ دو ولتاژ برای خروجی های ۱۲۰ ولت و ۲۴۰ شارژ می شود و می توان آن را با گزینه های رنگ بیرونی تاج مسی تک و دو رنگ سفارش داد. برای یک SUV لوکس که از ۵۵۱۵۰ دلار شروع می شود بد نیست. در همین حال، لکسوس RZ 450e برای نسخه پریمیوم All-Wheel-Drive با رینگ های ۱۸ اینچی از ۵۹۸۵۰ دلار شروع می شود.


منبع: https://www.slashgear.com/1475151/2024-lexus-rz-300e-fwd-cheaper-better-range-model/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *