Life By You شبیه به Sims از Paradox دوباره به تعویق افتاد و اکنون قصد دارد در ماه ژوئن عرضه شود

Paradox Interactive تاخیر دیگری را برای بلندپروازانه Sims-like Life By You خود اعلام کرده است که اکنون قرار است در تاریخ ۴ ژوئن به استیم و فروشگاه Epic Games دسترسی زودهنگام وارد شود.

Life By You، اولین بازی از استودیوی Paradox’s Tectonic (به سرپرستی رئیس سابق سیمز و مدیرعامل Second Life، راد هامبل)، بود. رسما در مارس گذشته رونمایی شدنوید یک بازی که به بازیکنان اجازه می‌دهد «انسان‌ها را بسازند و زندگی خود را بدون بارگذاری صفحه‌نمایش بگذرانند».

در اصل، این سیمز است، هرچند با چند نکته کلیدی برای متمایز کردن آن از تکرار فعلی سری جدید EA: کاملاً جهان باز و بدون صفحه نمایش بارگیری است، دارای “مکالمه با زبان واقعی” است، انسان دیجیتال آن می تواند به صورت اختیاری مستقیماً به صورت اول شخص کنترل شود و “همه چیز قابل تنظیم است”. همچنین در مقایسه با Sims 4 که حداقل در سال گذشته متأسفانه هم بی‌نقص و هم بی‌نظم به نظر می‌رسید، سبک هنری واقعی‌تری دارد.


Life By You شبیه به Sims از Paradox دوباره به تعویق افتاد و اکنون قصد دارد در ماه ژوئن عرضه شودزندگی توسط تو | تریلر اعلامیه


تریلر اعلامی Life By You.

ابتدا قرار بود Life By You در سپتامبر گذشته برای دسترسی زودهنگام به رایانه شخصی راه اندازی شود، اما جولای این خبر را منتشر کرد که Paradox انتشار آن به ۵ مارس سال جاری بازگردانده می شودبنابراین می‌تواند رابط کاربری، جلوه‌های بصری بازی را بهبود بخشد و به طور کلی «تجربه کامل‌تری» ارائه دهد.

با این حال، به نظر می رسد که ما هنوز کاملاً آنجا نیستیم. پارادوکس اکنون دارد تاخیر بیشتر را اعلام کرد برای Life By You، گفت که اکنون قصد دارد بازی را در تاریخ ۴ ژوئن به فروشگاه Steam و Epic Games راه اندازی کند، با این زمان اضافی که ظاهراً به Tectonic امکان می دهد تا “اطمینان حاصل کند که تا حد امکان روان و سرگرم کننده است. شالوده محکم برای ساختن [the game] در طول دسترسی زودهنگام.”


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبزندگی توسط تو | دسترسی زودهنگام ژوئن ۲۰۲۴


Rod Humble آخرین تاخیر Life By You را اعلام کرد.

پرسش‌های متداول همراه، فهرست نسبتاً طولانی‌ای از حوزه‌هایی را که هنوز هم می‌خواهد قبل از راه‌اندازی دسترسی زودهنگام Life By You به آن بپردازد، شامل اشکالات، عملکرد و ثبات، هنر شخصیت، تناسبات، بی‌حرکتی شخصیت‌ها و انیمیشن‌های صورت، کاهش بریده شدن لباس، انتقال نرم‌تر انیمیشن، دارایی های ساخت و رابط کاربری، اصلاحات گیم پلی و قابلیت استفاده از ابزار مد.

به عنوان بخشی از اعلام تاخیر خود، پارادوکس تصمیم گرفته است تمام پیش‌سفارش‌های Life By You را به حالت تعلیق درآورد و به کسانی که می‌خواهند بازپرداخت می‌کند. علاوه بر این، دو بسته آیتم انحصاری پیش‌سفارش – بسته‌های Life Begins و Nightlife Vibes – اکنون پس از نمایش نهایی بازی برای همه بازیکنان دسترسی اولیه در دسترس خواهند بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/paradoxs-sims-like-life-by-you-has-been-delayed-again-and-is-now-aiming-for-june?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *