Life is Strange: استودیوی True Colors Deck Nine 20 درصد از کارکنان خود را اخراج می کند

استودیوی Deck Nine Games، استودیوی Life is Strange: True Colors و The Expanse: A Telltale Series سال گذشته، اعلام کرده است که تقریباً ۲۰ درصد از کل نیروی کار خود را اخراج می کند و دلیل آن بدتر شدن شرایط بازار صنعت بازی است.

Deck Nine را شاید بتوان بیشتر به عنوان مباشر فعلی سریال ماجراجویی ماوراء طبیعی اسکوئر انیکس، Life is Strange، با ساخت Life is Strange: Before the Storm در سال ۲۰۱۷، Life is Strange: True Colors در سال ۲۰۲۱، و نسخه بازسازی شده سازنده سریال Don’t Nod’s ساخت. اولین قسمت در سال ۲۰۲۲ مورد تحسین قرار گرفت. اخیراً این شرکت پیش درآمدی برای برنامه تلویزیونی علمی تخیلی محبوب The Expanse در کنار بازی‌های احیا شده Telltales ساخته است.

Deck Nine تصمیم خود را برای اخراج یک پنجم کارکنان خود – احتمالاً حدود ۳۰ کارمند بر اساس آخرین تعداد کارمندان مشترک خود – در یک برنامه تایید کرد. بیانیه در شبکه های اجتماعینوشتن، “مانند بسیاری دیگر در صنعت بازی در حال حاضر، Deck Nine تحت تاثیر بدتر شدن شرایط بازار صنعت بازی قرار گرفته است. امروز ما تصمیم سختی گرفتیم که ۲۰٪ از کارکنان خود را اخراج کنیم.”


Life is Strange: استودیوی True Colors Deck Nine 20 درصد از کارکنان خود را اخراج می کندThe Expanse: A Telltale Series – تریلر گیم پلی (۲۰۲۳)


جدیدترین عنوان Deck Nine، The Expanse: A Telltale Series، سال گذشته عرضه شد.

بیانیه استودیو ادامه داد: “این افراد توسعه دهندگان شگفت انگیز، با استعداد و فوق العاده ای هستند.” “آنها در طول حضور خود در Deck Nine Games تاثیر زیادی گذاشته اند و ما این تصمیم را ساده نگرفتیم. لطفاً اگر می توانید این افراد را استخدام کنید، آنها شگفت انگیز هستند.”

تصمیم Deck Nine برای اخراج ۲۰ درصد از کارکنان خود، دومین دور کاهش کار در استودیو در کمتر از یک سال است. ماه مه گذشته، آن را تایید شده “مجبور شد سی انسان شگفت انگیز را اخراج کند”، اما دلیلی برای آن ارائه نکرد.

Deck Nine جدیدترین توسعه‌دهنده‌ای است که در شرایطی که همچنان یک دوره ویرانگر عدم اطمینان برای کارمندان صنعت بازی است، دچار اخراج شده است. کاهش گسترده باعث شد بیش از ۹۰۰۰ کارگر در سال ۲۰۲۳ شغل خود را از دست بدهند و اخراج ها از آن زمان تشدید شده است و تنها در دو ماه اول سال ۲۰۲۴ بیش از ۷۰۰۰ اخراج صنعت بازی اعلام شده است. همین هفته سونی این کار را کرده است اعلام کرد که ۹۰۰ کارمند خود را اخراج می کند در سطح جهانی، در حالی که Until Dawn توسعه دهنده Supermassive اخراج ۹۰ شغل و استودیو Saltsea Chronicles Die Gute Fabrik اعلام کرد که این اتفاق افتاده است مجبور به توقف تولید شدبا همه اعضای تیم در حال حاضر به دنبال کار جدید.


منبع: https://www.eurogamer.net/life-is-strange-true-colors-studio-deck-nine-lays-off-20-of-staff?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *