Lil Guardsman این ماه با الهام از Papers، Please و Night in the Woods برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود.

استودیو Hilltop اعلام کرده است که بازی پازل روایی نقطه و کلیک خود را ارائه می دهد لیل گاردزمان در ۲۳ ژانویه برای رایانه های شخصی و کنسول ها عرضه می شود.

تنظیم کنید تا راه اندازی شود Xbox Series Xاس پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچو کامپیوتر از طریق بخار، لیل گاردزمان به عنوان یک بازی “فانتزی کمدی” با الهام از بازی هایی مانند کاغذها لطفا و بازی پرطرفدار ماجراجویی تک نفره ۲۰۱۷ شب در جنگل.

Hilltop تصاویر بیشتری از بازی را فاش کرد و تصاویری زیبا را به نمایش گذاشت که با سبک هنری دوبعدی و بازیگران کاملاً صدادار همراه شده است. شما در نقش لیل ۱۲ ساله بازی می کنید، یک نگهبان جایگزین دروازه که باید شغل پدر سرکش خود را در ورودی پادشاهی Sprawl به عهده بگیرد.

همانطور که با بیش از ۱۰۰ شخصیت “دیوونه و پر هرج و مرج” روبرو می شوید، این به شما بستگی دارد که اهداف آنها را با دیالوگ و مجموعه ای از ابزارهایی که در اختیار دارید استنباط کنید و به شما این قدرت را می دهد که تصمیم بگیرید آیا ورود آنها را ممنوع کنید یا نه.

یکی از نمونه‌های این تریلر نشان می‌دهد که لیل پس از تصمیم‌گیری اشتباه، از قابلیت بازگشت به عقب استفاده می‌کند، که منجر به زندانی شدن یک شخصیت به دلیل کمی سایه‌دار بودن می‌شود. همچنین یک قابلیت اشعه ایکس وجود دارد که به شما امکان می دهد NPC ها را بررسی کنید و حتی برای پیروزی در جنگ، کاراکترها را پیش نویس یا رد کنید.

وقتی از دروازه نگهبانی نمی‌کنید، به نظر می‌رسد که می‌توانید پادشاهی را با مکان‌هایی مانند اسکله، کوچه‌های کنجکاو و میخانه‌ای پر از شوالیه‌ها و جادوگران کاوش کنید.

“با لیل گاردزمان ما می خواستیم خط داستانی حل پازل قیاسی و شاخه ای را با هم ترکیب کنیم کاغذها لطفا با گرمی و طنز از جزیره میمون ها و گریم فاندانگوآرتیوم کوماروف، یکی از بنیانگذاران و کارگردان بازی های مشترک Hilltop در بیانیه ای گفت.

ما دو سال است که همدیگر را درگیر کرده‌ایم و سناریوها، دیالوگ‌ها، گنگ‌های بصری و تصویربرداری از صداپیشگانی که تشکیل می‌دهند لیل نگهبان دنیا، ما بسیار هیجان زده هستیم که بالاخره در ۲۳ ژانویه آن را با همه به اشتراک می گذاریم!

پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون در دسترس هستند، و می‌توانید بازی را هم‌اکنون در Steam لیست کنید، یا بازی قابل پخش را بررسی کنید نسخه ی نمایشی.

برای اطلاعات بیشتر، لیست ما را بررسی کنید بهترین بازی های مستقلهمراه با لیست ما از بهترین بازی های PS5.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/lil-guardsman-is-coming-to-pc-and-consoles-this-month-inspired-by-papers-please-and-night-in-the-woods

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *