Lovehoney فروش جمعه سیاه خود را با ۷۰٪ تخفیف برای اسباب بازی های جنسی برگزار می کند

تا ۷۰% تخفیف: Lovehoney خودش را پرتاب می کند فروش جمعه سیاه با تا ۷۰ درصد تخفیف برای اسباب بازی های جنسی، لباس زیر زنانه، لوازم اسارت و غیره. اما بهتر است عجله کنید. فقط تا زمانی که ذخایر تمام می شود.


انتخاب های برتر ما:


بهترین معامله ویبراتور

ویبره کلاسیک صدا خفه کن Lovehoney

$۷٫۵۰ و Lovehoney
(۱۷٫۴۹ دلار صرفه جویی کنید)
Lovehoney فروش جمعه سیاه خود را با ۷۰٪ تخفیف برای اسباب بازی های جنسی برگزار می کند

بهترین معامله اسباب بازی جنسی مردانه

لاوهانی سر مستر دو ضرب

۶٫۴۹ دلار و Lovehoney
(۶٫۵۰ دلار صرفه جویی کنید)
لاوهانی سر مستر دو ضرب

بهترین خرید کیت اسباب بازی جنسی

کیت ویبراتور سرگرم کننده برای اولین بار Lovehoney

$۳۲٫۹۹ و Lovehoney
(۲۲ دلار صرفه جویی کنید)
کیت ویبره برای اولین بار

جمعه سیاه ممکن است به عنوان روزی برای یافتن معاملات عالی در مورد لوازم الکترونیکی، پوشاک و کالاهای خانگی شناخته شود، اما Lovehoney با میزبانی بازی خود بازی را تغییر می دهد. زود فروش جمعه سیاه با ۷۰ درصد تخفیف برای اسباب بازی های جنسی.

در اینجا معاملات مورد علاقه ما از فروش جمعه سیاه Lovehoney است:

بهترین معامله ویبراتور

چرا ما آن را دوست داریم

اگر به شما بگوییم که می توانید با کمتر از ۸ دلار به سعادت ارگاسم برسید چه؟ با فروش جمعه سیاه Lovehoney، می توانید این کار را انجام دهید (و خیلی بیشتر). این ویبراتور کوچکبه عنوان مثال، فقط ۷٫۵۰ دلار است و بیش از ۱۰۰۰ دارد درخشان نظرات مشتریان راضی (چند عنوان عبارتند از: “چه کسی به یک مرد نیاز دارد”، “بهشت”، و “OMG،” تا به شما ایده بدهد).

ویبره کلاسیک صدا خفه کن Lovehoney شاید خیلی به نظر نرسد، اما اینطور است به اندازه کافی تا شما را به جایی که باید بروید برساند. اندازه جمع و جور و طراحی محتاطانه آن، آن را برای سفر یا بازی انفرادی عالی می کند. به علاوه، ضد آب است و دارای سه سرعت و چهار الگو است، بنابراین می‌توانید زمان و نحوه رسیدن به اوج لذت خود را کنترل کنید.

تنها احتیاط این است که باتری آن کار می کند، بنابراین قبل از شروع به کار، آن ها را ذخیره کنید. اما برای زمانی که تحریک دستی آن را قطع نمی‌کند، اولین ویبراتور یا گزینه‌ای مقرون به صرفه است.

بهترین خرید اسباب بازی جنسی مردانه

چرا ما آن را دوست داریم

فروش جمعه سیاه Lovehoney به ویبراتورها محدود نمی شود. این شرکت همچنین تخفیف های زیادی را برای خودارضایی ها، ماساژورهای پروستات و پمپ های آلت تناسلی ارائه می دهد.

یک معامله برجسته که پیدا کردیم این است لاوهانی سر مستر دو ضرب. این آستین آلت تناسلی است معمولا به دلیل محبوبیت آن فروخته شده است، اما با تخفیف جمعه سیاه، می توانید آن را با کسری از قیمت خریداری کنید.

این اسباب‌بازی ضربه‌ای شفاف، کشدار و با انتها باز است، بنابراین تقریباً هرکسی می‌تواند آن را بپوشد و لذت او را تماشا کند. همچنین می‌توانید آن را از داخل بچرخانید تا بافت دوم را کشف کنید. فقط مطمئن شوید که یک روغن پایه آب اضافه کنید تا از هر گونه ناراحتی جلوگیری کنید.

بهترین خرید کیت اسباب بازی جنسی

چرا ما آن را دوست داریم

گاهی تنوع چاشنی زندگی است. اگر به دنبال یک کیت اسباب بازی جنسی برای اولین بار (یا یک هدیه کوچک زیبا) هستید، این ست چهار تکه یک مکان عالی برای شروع است. به درستی به نام کیت ویبراتور سرگرم کننده برای اولین باراین ویبراتور کلاسیک، ویبراتور تخم مرغ، ویبراتور نقطه G و ویبراتور گلوله کوچک است.

در حالی که این اسباب بازی ها هستند آنها با باتری کار می کنند، آنها کمی از چگونگی تحریک نقاط لذت مختلف به شما می دهند. و تنها با ۳۲٫۹۹ دلار، این کیت برای طیف وسیعی از اسباب‌بازی‌هایی که ارائه می‌کند، یک دزدی کامل است. به این ترتیب، می توانید دریابید که چه چیزی را ارزان دوست دارید و با احساسات مختلف آزمایش کنید قبل از شما یک هوندو را روی آن ویبراتور لوکس و سطح بالا می اندازید.

اگر به دنبال کیت اسباب‌بازی جنسی زوجین هستید، توصیه می‌کنیم آن را بررسی کنید کیت اسباب بازی جنسی وایلدر آخر هفته Lovehoney. همراه با ۱۰ اسباب بازی، از جمله حلقه های خروس و ویبراتور خرگوش.

حتی معاملات بیشتر اسباب بازی های جنسی


منبع: https://mashable.com/article/nov-3-lovehoney-black-friday-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *