Lyft برنامه‌ای را گسترش می‌دهد که زنان و سواران غیر باینری را با رانندگان مطابقت می‌دهد

Lyft در حال گسترش برنامه Women+ Connect خود به تعدادی از شهرهای جدید است. این ابتکار در ابتدا در یک راه اندازی شد اما اکنون در حال انتشار بسیار بزرگتری است.

Women+ Connect انجام می دهد زنان و سواران غیر باینری را به رانندگان شناسایی مشابه و بالعکس متصل می کند. این یک ویژگی انتخابی است که هدف آن تقویت ایمنی در حین سواری است، علاوه بر این که زنان و افراد غیر دودویی را ترغیب می کند تا راننده پلتفرم شوند. لیفت می گوید که تقریباً نیمی از سوارکاران زن هستند، اما آنها تنها ۲۳ درصد از رانندگان را تشکیل می دهند.

نحوه کار به این صورت است: شما این ویژگی را روشن می‌کنید و بر اساس جنسیتی که هنگام ثبت‌نام وارد کرده‌اید، شما را به درایور مناسب متصل می‌کند. برای رانندگان، از جنسیت مرتبط با گواهینامه موجود در پرونده استفاده می کند. اگر رانندگان زن یا غیر دودویی به دنبال کرایه نباشند، همچنان با یک راننده مرد هماهنگ می‌شوید، بنابراین بیرون در سرما نخواهید ایستاد.

این برنامه فقط در چند شهر از جمله شیکاگو، فینیکس و سانفرانسیسکو آغاز شد. ظاهراً این یک موفقیت بزرگ برای Lyft بوده است، زیرا شرکت اشاره کرده است که ۲٫۴ میلیون سوار Women+ Connect را از زمان عرضه در سپتامبر فعال کرده‌اند و بیش از نیمی از رانندگان واجد شرایط شروع به استفاده از این سرویس کرده‌اند. همچنین می‌گوید که این ویژگی بالاترین میزان رضایت را در بین هر ابزار راننده‌ای که شرکت تا کنون راه‌اندازی کرده است، دارد.

Women+ Connect امروز در شهر نیویورک، لس آنجلس، میامی، لاس وگاس، دالاس، واشنگتن دی سی و جاهای دیگر منتشر می شود. برنامه را بررسی کنید تا ببینید آیا این ویژگی در محل زندگی شما موجود است یا خیر.

این جدیدترین ابزاری است که توسط پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری سواری برای افزایش ایمنی و کاهش موارد استفاده شده است اوبر اخیراً این کار را آسان‌تر کرده است و عوامل ایمنی زنده پلتفرم نیز آغاز شده است برای ضبط صدا در طول سفر.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/lyft-expands-program-that-matches-women-and-nonbinary-riders-to-drivers-113016366.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/lyft-expands-program-that-matches-women-and-nonbinary-riders-to-drivers-113016366.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *