macOS 14.1.1 مشکل ارتقاء مک M3 و اشکال فتوشاپ را برطرف می کند

سیب macOS Sonoma 14.1.1 منتشر شد روز سه شنبه با “رفع اشکال مهم”. در حالی که یادداشت‌های انتشار مشخص نکرده‌اند که کدام باگ‌ها برطرف شده‌اند، ما تأیید کرده‌ایم که به‌روزرسانی مشکل به‌روزرسانی نرم‌افزار در M3 Mac و یک باگ Adobe Photoshop را برطرف می‌کند.

macOS 14.1.1 مشکل ارتقاء مک M3 و اشکال فتوشاپ را برطرف می کند
حداقل برخی از مدل‌های ۱۴ اینچی مک‌بوک پرو و ​​آی‌مک مجهز به تراشه استاندارد M3 با نسخه‌ای منتشر نشده از macOS Ventura 13.5 نصب شده، و macOS 14.1 به عنوان یک به روز رسانی نرم افزاری در دسترس نمایش داده نمی شد در برنامه تنظیمات سیستم خوشبختانه اکنون امکان به روز رسانی این مک ها به macOS 14.1.1 وجود دارد. مدل‌های مک‌بوک پرو با تراشه‌های M3 Pro و M3 Max تحت تأثیر این مشکل قرار نگرفتند.

macOS 14.1.1 نیز یک باگ را رفع می کند که مانع از کلیک کردن کاربران بر روی بخشی از نوار ابزار در فتوشاپ در macOS 14.1 می شد. اشاره شده توسط @JonyIveParody در X.

اپل همچنین macOS Ventura 13.6.2 را با رفع اشکال منتشر کرد. این به‌روزرسانی مشکلی را حل می‌کند که در آن مدل‌های مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با تراشه‌های سیلیکونی اپل «بعد از تغییر نرخ تازه‌سازی پیش‌فرض نمایشگر داخلی، تا صفحه سیاه یا علامت تعجب دایره‌ای شروع به کار می‌کنند». سند پشتیبانی اپل.

macOS 14.1.1 و macOS 13.6.2 هیچ وصله امنیتی منتشر شده ای نداریدبا وجود یادداشت های انتشار اپل که می گوید هر به روز رسانی شامل اصلاحات امنیتی است.

جمع بندی های مرتبط: macOS Sonoma
انجمن های مرتبط: macOS در راه است، macOS Sonoma


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/08/macos-14-1-1-bug-fixes/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *