macOS Sonoma 14.4 باعث مشکلات هاب USB برای برخی از کاربران می شود

برخی از کاربران مک که به جدیدترین نسخه اپل به روز شده اند انتشار نرم افزار macOS Sonoma 14.4 مشکلات اتصال با هاب‌های USB و مانیتورهای دارای پورت USB را تجربه می‌کنند و گزارش‌های متعددی از موس، صفحه‌کلید و سایر لوازم جانبی دیگر شناسایی نمی‌شوند.

macOS Sonoma 14.4 باعث مشکلات هاب USB برای برخی از کاربران می شود
کاربران به MacRumors انجمن ها، Reddit، X (تویتر)و انجمن پشتیبانی اپل برای انتقال تجربیات آنها، منتخبی از آنها را در زیر بازتولید کرده ایم.

MacRumors عضو انجمن mjodotcom:

۱۴٫۴ قطعا عملکرد مانیتور هاب USB را خراب می کند. همه چیز بدون مشکل کار می کرد تا اینکه MBP کار من به ۱۴٫۴ ارتقا یافت و اکنون هیچ دستگاهی شناسایی نمی شود. در MBP شخصی من که هنوز روی ۱۴٫۳ است همه چیز بدون مشکل شناسایی می شود. واضح است که مشکل مربوط به سیستم عامل است.

کاربر Reddit هیچکس ۱۰:

من مک بوک خود (MacBook Pro 16 M2 Pro) را از طریق کابل رعد و برق ۳ به مانیتور خود (Gigabyte M34WQ 34 Inch IPS Ultrawide WQHD (3440 x 1440) متصل کرده ام.

من صفحه کلید و ماوس خود را به پورت های USB در مانیتور وصل کرده ام. پس از به روز رسانی، صفحه کلید و ماوس من دیگر در مک بوک من شناسایی نمی شوند. قبل از آپدیت، خوب کار می کرد.

کاربر انجمن پشتیبانی اپل لوکا پاسکارلا:

من همان مشکل را با MacBook Pro M2 Max 64GB RAM و مانیتور Dell U3219Q خود دارم. هیچ یک از وسایل جانبی USB متصل به هاب USB مانیتور کار نمی کند.

برعکس، وقتی یک کامپیوتر ویندوزی را به مانیتور دل وصل می کنم، همه وسایل جانبی به خوبی کار می کنند. علاوه بر این، من هر USB جانبی را با اتصال مستقیم به مک بررسی می کنم و البته کار می کنند.

من مک را مجدداً راه‌اندازی کردم و دوشاخه برق را از مانیتور جدا کردم و هر گونه تنظیمات یا دنباله‌ای از راه‌اندازی مجدد را امتحان کردم. از زمان به روز رسانی Sonoma 14.4 هیچ چیز کار نمی کند.

در حالی که اپل در حال رفع مشکل است، تعداد کمی از کاربران با تغییر تنظیمات “Allow accessories to connect” به “Ask for new devices” در بخش امنیت تنظیمات سیستم ➝ Privacy & Security، موفقیت هایی کسب کرده اند.

آیا از زمان به روز رسانی به مشکلی در اتصال دستگاه های جانبی از طریق هاب USB داشته اید؟ macOS Sonoma 14.4؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

جمع بندی های مرتبط: macOS Sonoma
انجمن های مرتبط: macOS Sonoma


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/13/macos-sonoma-14-4-usb-hub-issues-reported/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *