Brave Browser پس از تغییرات DMA iOS 17.4 افزایش نصب در اتحادیه اروپا را گزارش می دهد

شرکت مرورگر جایگزین شجاع افزایش شدید را گزارش کرده است آیفون از زمانی که اپل تغییرات گسترده ای در iOS ایجاد کرد تا از قانون بازارهای دیجیتال در اتحادیه اروپا پیروی کند، نصب می شود.

Brave Browser پس از تغییرات DMA iOS 17.4 افزایش نصب در اتحادیه اروپا را گزارش می دهد
با آپدیت اخیر iOS 17.4، کاربران در اتحادیه اروپا پس از باز کردن Safari با یک صفحه نمایش اسپلش نمایش داده می شوند که به آنها اجازه می دهد یک مرورگر پیش فرض جدید را انتخاب کنند.

اپل فقط مرورگرهای استانداردی را که در گذشته گزینه‌های iOS بوده‌اند، ارائه نمی‌کند، بلکه فهرستی از مرورگرهایی که بیشترین دانلود را در دستگاه‌های iOS داشته‌اند، ارائه می‌کند. برخی از گزینه ها عبارتند از فایرفاکس، اپرا، کروم، بریو و مایکروسافت اج.

شجاع تصویری را در X (توئیتر) به اشتراک گذاشت یک نمودار خطی که تعداد نصب‌های مرورگر Brave در iOS را از اواسط ژانویه تا اوایل مارس نشان می‌دهد. نصب روزانه بین ۷۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ در نوسان بود، قبل از اینکه پس از انتشار iOS 17.4 در ۶ مارس به بیش از ۱۱۰۰۰ افزایش یافت.

Brave در a نوشت: مدافعان انحصار استدلال می کنند که انحصارها به سادگی محصولات بهتری ارائه می دهند پست بعدی. اما همانطور که می بینید، هنگامی که مصرف کنندگان یک انتخاب واضح از مرورگرهای iOS را دریافت می کنند، جایگزین هایی را برای Safari انتخاب می کنند.

این شرکت مرورگر با محوریت حفظ حریم خصوصی افزود: شاید به همین دلیل است که گوگل هنوز صفحه نمایش انتخاب مرورگر را در اندروید پیاده سازی نکرده است.

برای واجد شرایط بودن برای بررسی در لیست مرورگرهای جایگزین، یادداشت های اپل که آنها باید حق مرورگر پیش فرض را داشته باشند که اکنون در دسترس توسعه دهندگان است و توسط “حداقل ۵۰۰۰ کاربر در سراسر اتحادیه اروپا دانلود شده است. اپ استور ویترین فروشگاه در آیفون در سال قبل از آن.”

اپل علاوه بر Safari حداکثر ۱۱ مورد از اینها را برای صفحه انتخاب مرورگر انتخاب می کند و لیست را یک بار در سال به روز می کند.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/13/brave-browser-rise-installs-ios-14-7-eu/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *