Marvel Rivals یک تیرانداز PVP رایگان است که در آن قهرمانان و تبهکاران با هم و علیه یکدیگر مبارزه می کنند.

Marvel Rivals یک بازی تیراندازی PVP مبتنی بر تیم و رایگان برای رایانه شخصی با حمایت غول چینی NetEase است.

Marvel Rivals که به عنوان یک “تجربه گیم پلی هیجان انگیز، سریع و مشارکتی” توصیف می شود، تیم های شش نفره را در مقابل یکدیگر قرار می دهد، زیرا آنها بر سر انواع محیط های تخریب پذیر با شخصیت هایی از سراسر جهان مارول مبارزه می کنند. این شامل افرادی مانند Iron Man، Groot، Scarlet Witch و غیره می شود.

همراه با فهرستی «عمیق» و محیط‌های فوق‌الذکر، تیم سازنده – که شامل Call of Duty و Alum Battlefield می‌شود – نوید هم‌افزایی قهرمانان پویا را در انتشار بازی می‌دهد، با توانایی بازیکنان برای هماهنگ کردن ترکیب‌های مختلف. در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Marvel Rivals را تماشا کنید.


Marvel Rivals یک تیرانداز PVP رایگان است که در آن قهرمانان و تبهکاران با هم و علیه یکدیگر مبارزه می کنند.Marvel Rivals – “Rivals' First Stand” | تریلر اعلامیه رسمی


تریلر اعلامی Marvel Rivals.

در رابطه با داستان کلی Marvel Rivals، تیم اعلام کرد که «درگیری بی‌رحمانه بین دیکتاتور ظالم دکتر دووم و همتای آینده‌اش را از سال ۲۰۹۹ دنبال خواهد کرد». این تیم گفت که این برخورد “جهان های بی شماری را مجبور به برخورد در زمان درهم تنیدگی” کرده است، که باعث ایجاد دنیاهای جدید و بحران های ناشناخته شده است.

“سوپر قهرمانان و ابر شروران از سراسر جهان چندگانه باید با هم و علیه یکدیگر بجنگند زیرا گروه های متفاوت به دنبال شکست دادن هر دو Doom هستند قبل از اینکه فرد به تسلط بر این واقعیت ها دست یابد.”

جی اونگ، رئیس مارول گیمز گفت که Marvel Rivals یکی از «جاه طلبانه‌ترین پروژه‌های بازی‌سازی» تیم است و یکی از پروژه‌های سازنده بازی است. [its] قلب و روح به “.

Marvel Rivals در ماه می تست آلفا دریافت خواهد کرد. اگر علاقه دارید، می توانید ثبت نام کن.


مرد آهنی و هالک در Marvel Rivals


مبارزه تیمی در Marvel Rivals

اعتبار تصویر: بازی های مارول

در جایی دیگر از اخبار ابرقهرمانی، اوایل این ماه، امی هنیگ، دامپزشک Uncharted به همه ما نگاهی به پروژه مربوط به کاپیتان آمریکا خود، معروف به Marvel 1943: Rise of Hydra.


منبع: https://www.eurogamer.net/marvel-rivals-is-a-free-to-play-pvp-shooter-where-heroes-and-villains-fight-together-and-against-each-other?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *