Marvel’s Echo در دیزنی پلاس: تاریخ انتشار، تریلر، بازیگران، طرح داستان و موارد دیگر

اکو مارول استودیو: اطلاعات کلیدی

– در ژانویه منتشر می شود
– تریلرها در اواخر سال ۲۰۲۳ عرضه شدند
– ایجاد شده توسط Marion Dayre
– به کارگردانی سیدنی فریلند و کاتریونا مک کنزی
– تنظیم بعد چشم شاهینی

– ستاره های Alaqua Cox و Vincent D’Onofrio در میان دیگران
– مت مرداک/دردویل از چارلی کاکس ظاهر خواهد شد
– اولین خلاصه داستان منتشر شد
– سایر داستان های کلیدی لو رفت
– تأیید می کند که نمایش های نتفلیکس مارول در MCU معمولی هستند
– گوشه سطح خیابان MCU را تنظیم می کند

کمتر از یک هفته با ما فاصله داریم اکو، اولین نمایش تلویزیونی مارول در سال ۲۰۲۴ که در دیزنی پلاس پخش شد. درست است، بر خلاف چند سال گذشته، غول کمیک بوک با یک دنیای سینمایی جدید مارول وارد بازار می شود.MCU) چند روز به سال جدید می گذرد – و امیدواریم مینی سریال بتواند زمینه را برای سالی آرام تر و تحسین برانگیزتر از ۱۲ ماه گذشته فراهم کند.

بنابراین، ما در مورد بعدی مارول چه می دانیم دیزنی پلاس نشان دادن؟ در زیر، همه چیزهایی را که باید در مورد آن بدانید جمع آوری کرده ایم مارول فاز ۵ پروژه، از جمله تاریخ انتشار، تریلرها، جزئیات بازیگران، خلاصه داستان و موارد دیگر.

اسپویل های کامل دنبال می شوند برای چشم شاهینیجایی که Maya Lopez/Echo اولین بازی لایو اکشن خود را داشت. اسپویلرهای بالقوه برای برنامه تلویزیونی مستقل او نیز در راه است.

تاریخ انتشار اکو استودیو مارول

بیشتر ببین

اکو منتشر خواهد شد ۹ ژانویه. در ایالات متحده، و ۱۰ ژانویه در بریتانیا و استرالیا. در ابتدا قرار بود نوامبر گذشته عرضه شود، اما تنها سه هفته قبل از عرضه اولیه آن، اکو تاریخ انتشار جدید داده شد.

مارول همچنین تایید کرد که این سریال محدود در دیزنی پلاس منتشر خواهد شد هولو (در ایالات متحده)، اما فقط تا ۹ آوریل در نسخه دوم در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، این اولین برنامه تلویزیونی MCU خواهد بود که تحت پرچم جدید استودیو Spotlights قرار می گیرد، که خانه پروژه های مارول است. “تمرکز روی سهام در سطح خیابان بر روی تداوم بزرگتر MCU” (در هر Marvel.com).

بالاخره تایید شد اکو راه اندازی به سبک نتفلیکس دریافت خواهد کردهر پنج قسمت به طور همزمان در روز پخش، در ماه مه ۲۰۲۳ منتشر می‌شوند. بنابراین می‌توانید خیلی زود آن را تا حد دلخواه تماشا کنید.

تریلر اکو استودیو مارول

یک استینگر جدید ۶۰ ثانیه ای برای Echo قبل از فصل جشن ۲۰۲۳ به صورت آنلاین منتشر شد. در آن، ما نگاهی اجمالی به یکی از سکانس‌های مبارزه با یک شات نمایش می‌اندازیم که به طرز وحشتناکی یادآور نتفلیکس‘s دردویل مجموعه های تلویزیونی (در ادامه در این مورد بیشتر)، سایر لحظات انفجاری و خونین، و نگاهی کوتاه به مت مرداک/دردویل چارلی کاکس در حال نبرد با مایا لوپز (یعنی شخصیت اصلی). به طور خلاصه: ما را هیجان زده رنگ کنید.

اولین تیزری که تایید شد را از دست دادم اکوتاریخ انتشار و ظاهر Daredevil، و حتی اکشن وحشیانه تری با درجه R را به نمایش گذاشت? آن را در زیر بررسی کنید:

بازیگران Echo از Marvel Studios: تایید شده و شایعه شده است

یک ویلسون فیسک آغشته به خون به سراغ شخصی در اکو استودیو مارول می رود

طبق گزارش ها، ویلسون فیسک شرور اصلی فیلم خواهد بود اکو در دیزنی پلاس (اعتبار تصویر: Marvel Studios)

اسپویلرهای بزرگ برای Hawkeye دنبال می شود.

اینجاست اکوبازیگران تایید شده:

  • آلاکوا کاکس در نقش مایا لوپز/اکو
  • وینسنت دونوفریو در نقش ویلسون فیسک/کینگ پین
  • چاسک اسپنسر در نقش هنری «کلاغ سیاه» لوپز، عموی مایا
  • تانتو کاردینال در نقش چولا، مادربزرگ جدا شده مایا
  • گراهام گرین در نقش اسکالی، شخصیتی شبیه پدربزرگ برای مایا
  • دیوری جیکوبز در نقش بانی، بهترین دوست دوران کودکی مایا
  • کودی لایتنینگ در نقش بیسکویت، پسر عموی مایا
  • چارلی کاکس در نقش مت مرداک/دردویل
  • Zahn McClarnon در نقش ویلیام لوپز، پدر متوفی مایا

پس از اولین حضور خود در MCU در چشم شاهینی، Lopez/Echo از Cox به نمایش خود بازمی گردد. صحبت با TechRadar قبل از اکوکارگردان سیدنی فریلند، انتشار این فیلم را فاش کرد داستان کمیک مایا در MCU تغییر کرده بود تا “معتبرتر” باشد. به پیشینه بومی آمریکایی او.

مک کلارن، که در نقش پدر اکو ویلیام لوپز بازی کرد چشم شاهینی، نمایش داده می شود اما حضور او به سکانس های فلاش بک محدود می شود. که در چشم شاهینیفاش شده است که ستون اصلی مافیای Tracksuit مرده است، و ویلیام تصور می‌شود که توسط کلینت بارتون/هاوکای (که در آن زمان به عنوان ضدقهرمان رونین ظاهر می‌شد) در طول Blip کشته شده است، یعنی بازه زمانی بین Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame.

به دنبال ورود MCU خودش به داخل چشم شاهینی، D’Onofrio’s Fisk نیز بازخواهد گشت. فیسک مایا را پس از مرگ پدرش به فرزندی پذیرفت و ابرقهرمان ناشنوا را برای تبدیل شدن به یک مبارز متخصص برای سندیکای جنایی گسترده خود آموزش داد. با این حال، هنگامی که مشخص شد فیسک دستور ضربه مرگبار به ویلیام لوپز را صادر کرد، اکو به دنبال انتقام از پسرخوانده‌اش بود و در جریان تیراندازی به صورت او شلیک کرد. چشم شاهینیپایانی سرنوشت فیسک پس از آن مسابقه نامعلوم بود، اما اکنون می دانیم که او زنده مانده است. شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن مسابقه در ما بخوانید چشم شاهینی پایان توضیح داده شد مقاله.

مرداک/دردویل کاکس که در پروژه های MCU ظاهر شد Spider-Man: No Way Home و او هالک، در اینجا به تعداد نقش های مکمل/کمئو اضافه می کند. تریلر تایید می کند که Daredevil و Echo نیز در مقطعی با هم مبارزه خواهند کرد.

بحث های زیادی در مورد اینکه آیا نسخه های فیسک و مرداک MCU همان نسخه هایی هستند که در نتفلیکس دیدیم وجود دارد. دردویل سلسله. با تشکر از a اسپات تلویزیونی جدید فیسک محور در X/Twitter و الف مرکز کتاب کمیک با D’Onofrio چت کنید، هر چند، همه آنها تایید شده اند.

در مورد بقیه بازیگران، آنها از خویشاوندان خونی مایا و/یا چهره های دوران کودکی او هستند که او در سرتاسر مینی سریالش با آنها متحد می شود. با این حال، برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر شروع نمایش باشید.

طرح اکو استودیو مارول: خلاصه داستان و حدس و گمان داستان

مایا لوپز نشسته در اکو استودیو مارول متعجب به نظر می رسد

سریال مستقل مایا لوپز میراث بومیان آمریکایی او را بررسی خواهد کرد. (اعتبار تصویر: Marvel Studios)

اینجاست اکوخلاصه داستان رسمی: «داستان منشا اکو مایا لوپز را که رفتار بی‌رحمانه‌اش در شهر نیویورک با او در زادگاهش مواجه می‌شود، دوباره ملاقات می‌کند. [of Oklahoma]. او باید با گذشته‌اش روبرو شود، دوباره با ریشه‌های بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند، و اگر امیدی به پیشرفت داشته باشد، معنای خانواده و جامعه را بپذیرد.”

به گفته خودی های صنعت DanielRPK، مخاطبان نباید انتظار داشته باشند که مایا را به عنوان یک قهرمان یا ضدقهرمان در نمایش ببینند. در واقع، اکو اولین پروژه MCU با یک شرور به عنوان رهبر (Avengers: Infinity Warبا وجود تانوس)، پس انتظار داشته باشید که برخی تصمیمات مشکوک از سوی او گرفته شود.

مثل این است که اکو زمانی که بیاید یک سریال بی نظیر خواهد بود. در چت با برخورد دهندهاستفان بروسارد، تهیه کننده، گفت که این یک نوع داستان “بسیار متفاوت” با آنچه قبلاً در MCU دیده بودیم است، و افزود: “این داستان از راه هایی که برای ما تازگی دارد، بسیار پایه و معنوی است.” کارگردان سیدنی فریلند نیز در صحبت با TechRadar از شنیدن این خبر خوشحال شد تشبیه شده است اکوتونالیته و حال و هوای سریال های جنایی موفق بریکینگ بد و فرانچایز فیلم های اکشن-هیجانی ماوراء خشونت جان ویک – مقایسه هایی که قطعا به نظرات بروسارد اضافه می کند.

در گفتگوی جداگانه با Marvel.comفریلند همچنین به جنبه معنوی سریال اشاره کرد و گفت: “این جنبه خارق‌العاده وجود دارد، یعنی اینکه ما قرار است از اجداد مادرزادی مایا دیدن کنیم و در زمان کمی عقب‌تر می‌شویم.”

بیشتر ببین

این جنبه «معنوی» ارتباط زیادی با میراث بومی آمریکایی اکو دارد. در کمیک ها، مایا لوپز از نوادگان قوم شاین، یک قبیله بومی است که معتقد است همه موجودات زنده از نظر معنوی به هم مرتبط هستند. مایا در همتای خود در MCU یکی از اعضای Choctaw Nation در اوکلاهما است. برای این منظور، این سری گزینه دوبله صوتی به زبان Choctaw را در دسترس خواهد داشت هفته نامه سرگرمی (EW).

همچنین در مورد نحوه تربیت مایا و نحوه پیوستن او به امپراتوری جنایتکار فیسک اطلاعاتی خواهیم داشت. MCU Leaker canwegetsometoast (CWGST) ادعا می‌کند که شاهد فلاش‌بکی به مرگ ویلیام لوپز در سال ۲۰۱۹ خواهیم بود، اینکه چگونه مایا تحت‌تاثیر آن شکست، اولین تعامل او با فیسک، و آموزش او برای تبدیل شدن به رهبر جدید مافیای لباس‌های ورزشی قرار گرفته است. فریلند (از طریق Marvel.com) تأیید کرد که پویایی مایا و فیسک “یکی از روابط اصلی در کل مجموعه” است و این مینی سریال ابرقدرت واقعی فیسک را “عقل و … توانایی او در دستکاری روانی مردم” نشان خواهد داد.

اسپویلرهای بالقوه بزرگ اکو در ادامه می آیند.

بیشتر ببین

با توجه به نقش مکمل Daredevil در سریال، بسیاری از طرفداران کنجکاو هستند که بدانند اکو و مرد بدون ترس در چه زمانی و در کجا به هم خواهند رسید. ما در حال حاضر مطمئن نیستیم، اما، CWGSTاین دو تنها “با مشت های خود ارتباط برقرار می کنند”، به این معنی که ما شاهد یک یا دو سکانس مبارزه بالقوه ستاره ای بین آنها خواهیم بود.

یکی از آهنگ‌های داستانی که به نظر می‌رسد برای اکتشاف آماده است، Blip است که دوره پنج ساله بین آن‌ها نیز نامیده می‌شود Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame. مارول این دوره زمانی را در هیچ فیلم یا برنامه تلویزیونی به طور گسترده بررسی نکرده است، به جای آن انتخاب کرده است که اطلاعات را در سراسر MCU به صورت قطره ای تغذیه کند. با این حال ، MCU Insider چارلز مورفی بخش هایی از اکو در طول Blip اتفاق خواهد افتاد، بنابراین ممکن است ببینیم که چگونه امپراتوری جنایتکار کینگ پین در این زمان و نقش مایا در گسترش گفته شده جای پایی به دست آورد.

کینگ‌پین دست مایا لوپز جوان را در حالی که در اکو استودیو مارول راه می‌رود، گرفته است

اکو پیوند پیچیده جانشین بین ویلسون فیسک و مایا لوپز را کشف خواهد کرد. (اعتبار تصویر: Marvel Studios)

طرفداران مارول که دیده اند چشم شاهینی و/یا خواندن کمیک‌های با ستاره اکو می‌دانند که قدرت اصلی او رفلکس‌های عکاسی است. اساساً، او می‌تواند توانایی‌ها/حرکات افراد دیگر را تقلید کند عنکبوت مدیر وظیفه شرور.

احتمالاً، پس، شاهد خواهیم بود که اکو در سریال خود قدرت های مبتنی بر تقلید خود را تقویت می کند، درست است؟ نه کاملا. در واقع، مایا ارتقاء قابل توجهی به سبک ابرقهرمانی دریافت خواهد کرد – و همه اینها به لطف اجدادش است.

به گفته CWGST ، اکو مایا را از طریق خالکوبی بومیان آمریکا به توانایی های جدیدی می بینیم. اولین مورد که در دستان او ظاهر می شود، قدرت مافوق بشری به او خواهد داد. بعدی به او توانایی تیراندازی دقیق خواهد داد و “تجلی همان تفنگ به عنوان جد او را قدرت می بخشد”. سرانجام، او سرعت و دوام بیشتری خواهد داشتکه به او کمک می کند “مسیر حرکت یک شخص / آیتم را تعیین کند”.

به نظر می رسد که این شایعات بر اساس گزارشی که از سوی ما منتشر شده است، تا حدودی حقیقت دارد مستقیم. در طول بخش مارول از دیزنی نسخه ۲۰۲۲ نمایشگاه D23اولین فیلم از اکو به طور انحصاری به شرکت کنندگان نشان داده شد و دستان درخشان مایا را مسخره کرد. اتفاقاً، در کمیک‌ها، این شخصیت به‌خاطر رد دست سفیدی که مایا از نام مستعار ابرقهرمانی‌اش استفاده می‌کند با آن نشان می‌دهد، شناخته می‌شود، بنابراین به نظر می‌رسد مارول از این ظاهر نمادین به عنوان پایه‌ای برای خالکوبی‌هایی استفاده می‌کند که تکرار MCU Echo انجام می‌دهد.

صحبت کردن در اکو رویداد مطبوعاتی (در هر تنوعفریلند، مایا را مسخره کرد و گفت: “قدرت او در کتاب های مصور این است که می تواند هر چیزی، هر حرکتی، هر چیزی را کپی کند. این یک جور لنگ است. من می گویم، این قدرت او نیست. من.” من فقط به نوعی آن را کنار می گذارم.” پس به نظر می رسد که شایعات درست هستند.

Echo چگونه بر MCU تأثیر می گذارد؟

مت مرداک بدون نقاب در یک اتاق تاریک با لباس دردویل خود در سریال نتفلیکس ایستاده است.

Daredevil: Born Againطرح داستان تحت تأثیر آنچه در آن پخش می شود، قرار می گیرد اکو. (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

اسپویلرهای بالقوه بزرگی برای آینده MCU دنبال می شود.

اکو سری دومی است که گوشه جدید MCU در سطح خیابان را بررسی می کند. چشم شاهینی اولین و بر اساس اتفاقات آن سریال و هر اتفاقی که در آن رخ می دهد بود اکو، این زوج ممکن است چندین سریال دیزنی پلاس – و احتمالاً یک فیلم – را راه اندازی کنند که در آن فیسک D’Onofrio می تواند شرور اصلی باشد. به گفته تهیه کننده اجرایی برد ویندربام (بر ScreenRantفیسک به عنوان نسخه تانوس در سطح خیابان MCU (بدیهی است بدون سنگ های بی نهایت) راه اندازی می شود.

مطابق با CWGSTفیسک پس از انتخابات شهرداری نیویورک نامزد خواهد شد.اکو و در آن انتخابات پیروز شوید. البته، نصب رئیس یک امپراتوری جنایتکار به عنوان شهردار خبر خوبی برای گروه ابرقهرمانان نیویورک نخواهد بود، زیرا شهردار فیسک احتمالاً آنها را به عنوان دشمنان ایالت منصوب خواهد کرد.

بنابراین، چه کسی می‌تواند تحت‌تاثیر سرکوب احتمالی به اصطلاح مراقب‌ها قرار گیرد؟ برای شروع، Daredevil. ما می دانیم که او با کینگ پین وارد میدان خواهد شد Daredevil: Born Againبنابراین انتظار داشته باشید که خط داستانی Mayor Fisk به نمایش دیزنی پلاس خود شخصیت وارد شود.

همچنین انتظار می‌رود که اکو وارد صحنه شود دوباره متولد شد (بر اساس D’Onofrio، همانطور که توسط The Daredevil حساب توییتر را به روز می کند)، اما ممکن است این برنامه ها تغییر کرده باشند. Daredevil: Born Again گزارش شده که با مشکل جدی مواجه شده بود همانطور که مارول پس از اینکه نتوانست انتظارات استودیو را برآورده کند، کل مجموعه را دوباره کار کرد. با این حال، با یک نویسنده و کارگردان جدید در محل – و ادعا می کند که بخش هایی از طرح اولیه سریال و صحنه های از قبل گرفته شده را حفظ خواهند کرد – ممکن است می همچنان ظاهر شود.

در سمت فیلم مرد عنکبوتی ۴که ظاهراً در مراحل اولیه توسعه است، ممکن است تحت تأثیر افزایش شهرداری فیسک قرار گیرد. Kingpin یکی از مرد عنکبوتیبرجسته‌ترین دشمنان سرسخت او هستند، بنابراین دیدن پا به پای آنها در صفحه نمایش بزرگ، مطمئناً روی صندلی‌ها ناامید می‌شود. در پی وقایع راه خانه نیست، به نظر می رسد تام هالند تام هالند نسخه دوستانه Spidey خواهد شد که منتظرش بودیم. و با توجه به اینکه هویت والکراولر پس از اتفاقی که در آن رخ داد، اکنون یک راز کاملاً محافظت شده است راه خانه نیست، او می تواند به زودی در دید فیسک قرار گیرد. بازی Spider-Man و Daredevil در صفحه بزرگ مقابل Kingpin، کسی هست؟

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/disney-plus/marvel-studios-echo-on-disney-plus

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *