Mass Effect ماه آینده در یک رویداد همکاری جدید برای Destiny 2 می آید

اگر علایق شما دقیقاً در نمودار Venn از Mass Effect و Destiny 2 وجود دارد، روز شما تقریباً فرا رسیده است: Bungie اعلام کرده است که با EA و BioWare همکاری می کند تا Commander Shepard و شرکت – یا حداقل چیزی که بطور مبهم از آنها الهام گرفته شده است – را به بازی خود بیاورد. تیرانداز رایگان برای بازی به عنوان بخشی از یک رویداد همکاری جدید.

طبق اعلام Bungie، تیم «Destiny 2 x BioWare» به بازیکنان Destiny 2 این امکان را می‌دهد تا از ۱۳ فوریه به خدمه نرماندی بپیوندند – که همه چیز تا زمانی که جمله خود را تمام کند، «با لوازم آرایشی و بهداشتی جدید» بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. آیتم های بازی”.

در بخش لوازم آرایشی ممتاز، یک بسته جدید خدمه نرماندی پس از شروع رویداد در فروشگاه Eververse در دسترس خواهد بود، که شامل یک زره N7 الهام گرفته از Commander Shepard برای تایتان ها، یک مجموعه Vakarian الهام گرفته از Garrus برای Hunters و یک Shadow الهام گرفته از Liara است. مجموعه کارگزار برای Warlocks. پایان دهنده Omni Strike و Flux Dance نیز برای Silver در دسترس خواهد بود.


Mass Effect ماه آینده در یک رویداد همکاری جدید برای Destiny 2 می آیدN7 Day 2023


طرفداران Mass Effect در نوامبر گذشته، یک تیز کوچک از ورودی سری بعدی دریافت کردند.

اگر ترجیح می‌دهید از تراکنش‌های خرد Mass Effect اجتناب کنید، می‌توانید بسته رایگان Alliance Requisitions را تا زمانی که رویداد زنده است، شامل پوسته روح تقویت‌شده دفاعی، کشتی ناوچه پیشاهنگ اتحاد، و آلیانس دراپ دریافت کنید. کشتی اسپارو.

اعلامیه امروز Mass Effect متقاطع همراه با اخباری که رویداد Riven’s Wishes در Destiny 2 آغاز شده است، می رسد. این برنامه تا ۱۲ مارس ادامه دارد، فعالیت‌های هفتگی را معرفی می‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند توکن‌هایی برای خرج کردن در سلاح‌های Last Wish Raid Deepsight، تجهیزات عجیب و غریب از سال Lightfall، به‌علاوه یادگاری رویدادها و مواد ساخت Ascendant کسب کنند. علاوه بر این، رویداد Moments of Triumph – که “صحنه را قبل از The Final Shape تنظیم می کند” – از امروز تا ۳ ژوئن ادامه دارد. جزئیات در پست Bungie.

برنامه توسعه نهایی The Final Shape در ابتدا قرار بود ماه آینده راه اندازی شود، اما نوامبر خبر Bungie را به همراه داشت. انتشار آن را به تاخیر می اندازد تا ۴ ژوئن ۲۰۲۴، بنابراین می تواند “دقیقاً همان چیزی شود که ما می خواهیم”. تاخیر دنبال شد اخراج در Bungie در ماه اکتبرکه گفته می شود حدود ۱۰۰ کارمند را تحت تاثیر قرار داده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/mass-effect-is-coming-to-destiny-2-next-month-in-new-collaboration-event?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *