MatePad Pro جدید و باورنکردنی هواوی همه چیز در مورد ایجاد زیبایی است

ایده‌های بزرگ سزاوار یک بوم بزرگ هستند، و این دقیقاً همان چیزی است که HUAWEI MatePad Pro 13.2 اینچی ارائه می‌کند – و صفحه‌نمایش فوق‌العاده آن با صدایی استثنایی پشتیبانی می‌شود تا یک تجربه ویدیویی و صوتی واقعاً عالی را ارائه دهد.

MatePad Pro جدید و باورنکردنی هواوی همه چیز در مورد ایجاد زیبایی است

(اعتبار تصویر: هواوی)

هر آنچه برای ایجاد زیبایی نیاز دارید

چه یک مبتدی یا یک حرفه ای با تجربه باشید، HUAWEI MatePad Pro 13.2 اینچی با برنامه های غنی برای ایجاد صدا و تصویر زیبا ارائه می شود که از صفحه نمایش درخشان و سیستم صوتی فوق العاده آن بهره کامل می برد. و همان فناوری ویدیویی که باعث می‌شود آثار شما واقعاً آواز بخوانند، کارهای روزمره را نیز لذت‌بخش‌تر می‌کند: تاری حرکت در مرور وب و بازی را کاهش می‌دهد و عکس‌ها و تصاویر دیگر را واقعاً برجسته می‌کند. و با گواهی TÜV Rheinland Global Eye Care 3.0 به کاهش خستگی حتی در طولانی ترین جلسات خلاقانه کمک می کند.

MatePad Pro شما دارای یک استودیوی صوتی و تصویری کامل است که توسط HUAWEI ایجاد شده است و از طیف وسیعی از ابزارهای صوتی و تصویری قدرتمند از جمله Capcut، Filmora، Snapseed و Lightroom پشتیبانی می‌کند. و به لطف فناوری های قدرتمند اتلاف گرما، حتی در سخت ترین و طولانی ترین بارهای کاری خنک می ماند.

به همان اندازه که به نظر می رسد خوب است. به این دلیل که فناوری HUAWEI SOUND آن از فناوری پیشرفته میدان استریو، الگوریتم بهبود SmartBass و فناوری کاهش نویز پشتیبانی می‌کند تا شما را دقیقاً در مرکز کار قرار دهد: با MatePad Pro نیازی نیست حرکت یک خودروی اسپرت را تصور کنید. با سرعت زیاد، زیرا می توانید حرکت آن را بشنوید.

این همش نیست. MatePad Pro شما همچنین دارای استقامت جدی است و ۱۲ ساعت پخش ویدیوی محلی و با قدرت ۸۸ واتی SuperCharge ارائه می‌کند تا شما را از اضطراب باتری رها کند. تنها ده دقیقه شارژ به شما قدرت کافی برای تماشای یک فیلم کامل می دهد.

تصاویر باورنکردنی در نوک مداد شما

ترکیبی از صفحه نمایش فوق العاده HUAWEI و نسل سوم مداد M، MatePad Pro 13.2 اینچی را لذت بخش می کند. صفحه نمایش حسگر نور طبیعی و لایه نانو نوری با کنترل مغناطیسی مانع از ورود نور محیط می شود و کنتراست قوی و جزئیات شفاف و شفاف را حتی در نور شدید ارائه می دهد. این کنتراست فوق‌العاده با دقت رنگ حرفه‌ای پشتیبانی می‌شود و طیف رنگی گسترده جهانی P3 رنگ‌های واقعی را ارائه می‌کند تا تصاویر شما باورنکردنی به نظر برسند.

یکی از راه های مورد علاقه ما برای ایجاد، استفاده از M-Pencil است. اکنون در نسل سوم خود، M-Pencil با فناوری NearLink، بیش از ۱۰۰۰۰ سطح سنجش فشار و طیف وسیعی از پیشرفت‌ها که پاسخ‌های سریع‌تر، تأخیر کمتر، پایداری بهتر و حتی ضربه‌های پاک‌تر از همیشه ارائه می‌دهد، بهتر از همیشه است تا به شما کمک کند آنچه را ایجاد کنید. شما جزییات بسیار دقیق را می خواهید – حتی به اندازه موهایتان. و از آنجا که با طیف وسیعی از برنامه‌های نقاشی از جمله Mojing Paint، Sketchbook و Nomad Sculpt سازگار است، می‌توانید هر بوم را که ترجیح می‌دهید برای نقاشی انتخاب کنید.

به همان اندازه که برای استفاده زیبا است

HUAWEI بر این باور است که دستگاه‌های شما باید به همان اندازه که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، برای نگاه کردن به آن‌ها زیبا باشند، و چندین مرکز زیبایی‌شناسی را در فرانسه، ایتالیا و بریتانیا راه‌اندازی کرده است تا طراحی فرهنگی و روندهای زیبایی‌شناسی را بررسی کند تا محصولاتی با زیبایی استثنایی ایجاد کند. و می توانید کار آنها را در MatePad Pro 13.2 مشاهده کنید. موجود در رنگ مشکی طلایی کلاسیک و پیچیده یا سبز منحصر به فرد و الهام گرفته از طبیعت، دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است که نسبت صفحه نمایش به بدنه فوق‌العاده بالای ۹۴% را ارائه می‌دهد. این بدان معناست که صفحه نمایش ۱۳٫۲ اینچی OLED منعطف ستاره نمایش است. و تنها با ضخامت ۵٫۵ میلی متر و نور ۵۸۰ گرم، وزنی برابر با یک چتر تاشو، بسیار قابل حمل است و حتی برای مدت طولانی در دست گرفتن کاملاً راحت است.

Huawei MatePad Pro 13.2

(اعتبار تصویر: هواوی)

یک نیروگاه خلاق که همچنین یک اسب کار پرقدرت است

MatePad Pro 13.2 یک کامپیوتر اداری قدرتمند و همچنین یک نیروگاه خلاقانه است. صفحه‌کلید مغناطیسی هوشمند کاملاً جدید آن همراه با یک پد لمسی بزرگ و حساس به فشار برای ناوبری و جابجایی آسان و شهودی برنامه‌ها، و برای حداکثر راحتی بدون توجه به جایی که کار می‌کنید طراحی شده است: می‌توانید پشتیبانی آن را از ۱۲۰ درجه به ۱۶۰ درجه تنظیم کنید تا دیدی عالی داشته باشید. میز خود، در هواپیما و قطار و حتی روی زانو. و از آنجایی که صفحه کلید حتی زمانی که آن را جدا می کنید متصل می ماند، می توانید موقعیت مناسبی برای گردن و شانه های خود داشته باشید.

MatePad Pro در مورد برنامه های شما به همان اندازه همه کاره است. SuperHub آن شما را قادر می سازد متن، تصاویر، ویدئوها و فایل های دیگر را به طور یکپارچه از دستگاه های دیگر در جریان کاری خود بگنجانید و کارایی کار را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و می توانید در زمان ارائه یک نسخه نمایشی یا ارائه نظرات را در زمان واقعی دریافت کنید. در یک لمس زیبا، حتی می توانید از M-Pencil خود مانند یک نشانگر لیزری برای برجسته کردن قسمت های کلیدی در حین ارائه استفاده کنید.

بیشتر وجود دارد. MatePad Pro 13.2 دارای طراحی آنتن نوآورانه ای برای ارائه وای فای قدرتمند و پایدار حتی در محیط های چالش برانگیز مانند کافه های شلوغ، فرودگاه ها، آسانسورها یا راه آهن های پرسرعت است. و سیستم کاهش نویز سه مرحله‌ای هوش مصنوعی فوق‌العاده آن دارای یک رویکرد ترکیبی است که لغو اکو مبتنی بر هوش مصنوعی را با روش‌های سنتی ترکیب می‌کند تا صدایی واضح را در چت‌های صوتی و تصویری ارائه دهد.

MatePad Pro 13.2 اینچی بهترین های هر دو دنیا را ارائه می دهد. این یک بوم زیبا، پاسخگو و تیز برای بهترین ایده های خلاقانه شما است، و آن را به تبلتی ایده آل برای تصویرگران، تولیدکنندگان صدا و حرفه ای های ویدیو تبدیل می کند. و این یک چند کار عضلانی است که عملکرد و راحتی استثنایی را در اداره یا در جاده ارائه می دهد.

اینجا را کلیک کنید تا بدانید چرا HUAWEI MatePad 13.2 اینچی پلتفرم عالی برای ایجاد زیبایی است.


منبع: https://www.techradar.com/tablets/huaweis-incredible-new-matepad-pro-is-all-about-the-creation-of-beauty

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *