Microsoft Teams کنترل وب کم و صدا را در طول جلسات آسان تر می کند

دیگر لازم نیست برای یافتن کنترل‌های وب‌کم و صدا به منوهای تنظیمات بروید.

مایکروسافت در نهایت به کاربران Teams راهی آسان‌تر برای کنترل ویژگی‌های صوتی و تصویری در طول جلسات می‌دهد. غول نرم افزاری تست را آغاز کرده است ابزارهایی با دسترسی آسان برای تعویض دوربین، منابع صوتی، خروجی بلندگو و موارد دیگر. این ویژگی‌های جدید بخشی از به‌روزرسانی است که امروز برای Microsoft Teams Public Preview در دسترس است.

در نسخه فعلی Teams، باید چندین لایه تنظیمات را جستجو کنید تا دوربینی را که استفاده می‌کنید تغییر دهید، پس‌زمینه خود را تنظیم کنید، یا از یک بلندگوی داخلی به بلندگوی سیمی بروید. ویژگی‌های جدید به کاربران Teams اجازه می‌دهد به یک فلش رو به پایین در کنار دکمه دوربین یا میکروفون در نوار ابزار جلسه، که شامل گزینه‌های صوتی و تصویری ساده‌شده است، دسترسی داشته باشند.

دیگر نیازی به جستجو در تنظیمات برای تغییر سریع وب کم خود نیست.
دیگر نیازی به جستجو در تنظیمات برای تغییر سریع وب کم خود نیست.
تصویر: مایکروسافت

اگر می خواهید از دوربین داخلی لپ تاپ خود به یک وب کم سیمی تغییر دهید، می توانید این کار را به سرعت از این منوی جدید انجام دهید یا میکروفون یا هدست / بلندگوی مورد استفاده خود را تغییر دهید. همچنین گزینه هایی برای فعال کردن سرکوب نویز در اینجا، صدای فضایی و پس زمینه مجازی وجود دارد. این تنظیمات معمولاً در یک نوار کناری یافت می شد که با جستجو در منوی تنظیمات قابل دسترسی بود.

کاربران ویندوز و macOS امروز می توانند این تغییرات جدید را به عنوان بخشی از کلاینت جدید Teams و برنامه Public Preview آزمایش کنند. این ویژگی‌ها باید در ماه‌های آینده برای همه کاربران Teams ارائه شوند.


منبع: https://www.theverge.com/2024/1/23/24048233/microsoft-teams-webcam-audio-adjustment-feature-meetings

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *