Minecraft پاس فصل جدید را برای بازار درون بازی معرفی می کند

Mojang یک اشتراک ماهانه برای Minecraft به نام Marketplace Pass را اعلام کرده است که به پرداخت کنندگان امکان دسترسی به بیش از ۱۵۰ بسته محتوای مختلف از بازار درون بازی را می دهد.

محتوای ارائه شده هر ماه تغییر می کند و شامل پوسته ها، بسته های بافت و نقشه های ماجراجویی می شود. Mojang در خود گفت: همچنین هر ماه آیتم های جدیدی برای خالق شخصیت وجود خواهد داشت که به صورت رایگان نگهداری می شوند وبلاگ اعلامیه.

Marketplace Pass فقط در Minecraft: Bedrock Edition در دسترس است، بنابراین هر کسی که نسخه جاوا را بازی می‌کند نمی‌تواند مشترک شود.


Minecraft پاس فصل جدید را برای بازار درون بازی معرفی می کندMinecraft x Marketplace Pass


Minecraft x Marketplace Pass

نسخه Minecraft از Game Pass ماهانه ۳٫۹۹ دلار هزینه دارد که ارزان تر از نسخه قبلی است اشتراک Realms Plus اما شامل سرور شخصی نمی شود، بنابراین برای بازیکنانی که ترجیح می دهند به صورت انفرادی آن را انجام دهند توصیه می شود. هر دو اشتراک هر ماه به محتوای یکسانی دسترسی دارند.

اگر پاس بازار خود را پایان دهید، هر الگوی جهانی ذخیره شده در فضای ذخیره‌سازی ابری را می‌توان به مدت ۱۸ ماه دانلود کرد، اما همه موارد ادعا شده خالق شخصیت به حساب Minecraft شما مرتبط باقی می‌مانند.

به‌روزرسانی بزرگ Minecraft Vanilla در اواسط سال ۲۰۲۴ همراه با برنده جدیدترین رای اوباش، آرمادیلو قدرتمند، ارائه می‌شود. شما می توانید جزئیات کامل در مورد آنچه در خط لوله Minecraft در سال ۲۰۲۴ است را در گزارش مت بخوانید. Minecraft Live 2023.

در خارج از بازی، کار بر روی اقتباس از فیلم Minecraft در حال انجام است جنیفر کولیج ستاره نیلوفر آبی به عنوان جدیدترین اضافه شده به بازیگران خود اعلام شد. سال گذشته برادران وارنر به این فیلم یک تاریخ انتشار اصلاح شده از ۴ آوریل ۲۰۲۵، و گزارش شده که فیلمبرداری شروع شده است تابستان گذشته در نیوزیلند


منبع: https://www.eurogamer.net/minecraft-introduces-new-season-pass-for-in-game-marketplace?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *