Minecraft x Planet Earth III کم‌اهمیت‌ترین همکاری سال است

اگر شما یک نسخه از ماین کرافت: نسخه بستر یا Minecraft: Education Editionاکنون می توانید a را بگیرید بسته توسعه رایگان بر اساس بی بی سی سیاره زمین III. خیلی شبیه قبلی سیاره یخ زده II تجربه، این DLC مستند حیات وحش جدید به بازیکنان اجازه می‌دهد پنج سناریو را از طریق دریچه‌ی حیوانات کشف کنند – گرگ‌های قطبی، گل‌پرستان، گاو مشک، پلنگ، فوک‌های خز کیپ، کوسه‌های سفید بزرگ، ایمپالا و غیره.

اساساً شکارچی باشید یا شکار شوید. می توانید هر دو طرف را در مکان هایی از تاندرای قطب شمال تا دلتای اوکاوانگو بازی کنید. در مورد سوسن سوسن، شما یا پدری هستید که از جوجه های خود در برابر کروکودیل ها محافظت می کند یا یکی از جوجه هایی هستید که سیگنال های پدرتان را دنبال می کند. همچنین فعالیتی شامل تعامل جذاب بین متحدان بعید حشره است: قیف درخت و زنبور بی نیش، که دومی مسئول پرتاب مورچه ها و حشرات قاتل از لانه قیف های درخت است.

یک افزوده جدید به این تجربه آموزشی است "ایستگاه میدانی سیاره زمین بی بی سی" که در قلب یک جنگل پیکسلی قرار دارد. این به عنوان یک پورتال برای پنج زیست بوم، با چیزهای اضافی از جمله تابلوهای صوتی، حقایق حیوانات و یک آلبوم سینمایی عمل می کند. همچنین می توانید با استفاده از جوایزی که پس از اتمام هر فعالیت دریافت می کنید، مکان را تزئین کنید یا آواتار خود را بپوشید.

با رسیدن بازی به پانزدهمین سالگرد خود در سال جاری، ماین کرافت تبدیل به پرفروش ترین بازی ویدیویی در تمام دوران ها شده است بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه فروخته شده است از اکتبر سال گذشته همچنین وجود دارد اقتباس سینمایی در حال ساخت است و ظاهراً جک بلک و جیسون موموآ در آوریل ۲۰۲۵ اکران می شود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/minecraft-x-planet-earth-iii-is-the-least-offensive-corpo-collab-of-the-year-040438095.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/minecraft-x-planet-earth-iii-is-the-least-offensive-corpo-collab-of-the-year-040438095.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *