Mint Mobile می‌گوید هکرها در طول یک رخنه امنیتی به اطلاعات مشتریان دسترسی پیدا کردند

Mint Mobile، شرکت مخابراتی پیش‌پرداخت تلفن همراه تحت حمایت رایان رینولدز، این آخر هفته از طریق ایمیل به مشتریان اطلاع داد که ممکن است اطلاعات آنها در یک نقض امنیتی به سرقت رفته باشد. Bleeping Computer. این اطلاعات شامل نام‌ها، شماره تلفن، آدرس‌های ایمیل، توضیحات طرح، و شماره‌های سیم‌کارت و IMEI است که می‌توانند برای حملات تعویض سیم‌کارت استفاده شوند.

پس از اینکه یکی از کاربران Reddit تصویری از ایمیل ارسال کرد و پرسید که آیا این یک کلاهبرداری است، حساب Mint پاسخ داد برای تأیید اعتبار آن و گفته شده یک شماره پشتیبانی مشتری برای رسیدگی به سؤالات مربوط به نقض تنظیم شده است. هکرها به اطلاعات کارت اعتباری مشتریان، که مینت می‌گوید ذخیره نمی‌شوند، دسترسی نداشتند، و همچنین رمزهای عبور به خطر نیفتاده است. Bleeping Computer گزارش ها. این شرکت همچنین گفت که از آن زمان این نقض را برطرف کرده است و مشتریان نیازی به انجام هیچ اقدامی ندارند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/mint-mobile-says-hackers-accessed-customer-information-during-a-security-breach-185215800.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/mint-mobile-says-hackers-accessed-customer-information-during-a-security-breach-185215800.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *