Modder کل نقشه Fallout New Vegas را به موتور Fallout 4 تبدیل می کند

یک موددر ابزاری ایجاد کرده است که دارایی های Fallout 3 و Fallout New Vegas را می گیرد و آنها را با موتور Creation Engine Fallout 4 سازگار می کند.

بله، من یکی از آن دسته از طرفداران Fallout: New Vegas هستم که آرزو می‌کنند بتوانیم نسخه‌ای درخشان‌تر و به‌روزرسانی‌شده از بازی را دریافت کنیم. و من یک قدم به آن رویا نزدیکتر شده ام به لطف حالت FNV به FO4 hands11.

این اسکریپت می‌تواند اکثر مدل‌ها و پلاگین‌ها را از Fallout 3 و Fallout: New Vegas و همچنین بازی پایه New Vegas از موتور بازی اصلی Gamebryo تبدیل کند. bololo11 بیان می‌کند که این مد هنوز نمی‌تواند NPCها و موجودات، ماموریت‌ها یا اسکریپت‌ها را تبدیل کند، و سلاح‌ها و زره‌های تبدیل‌شده را نمی‌توان تجهیز کرد، اما شروعی عالی است.

اخبار: آیا مایکروسافت گیتار هیرو و تونی هاوک را باز خواهد گرداند؟در یوتیوب تماشا کنید

من از اینکه Mojave Wasteland در Fallout 4 چقدر زیبا به نظر می رسد بسیار متحیر هستم. اسکرین شات های این مود در اکشن برخی از به یاد ماندنی ترین مکان های بازی از جمله Helios One و مجموعه عظیم پنل های خورشیدی آن و قلعه را نشان می دهد.

این مد از شما می‌خواهد که Fallout: New Vegas و Fallout 4 را هم مالک و هم نصب کنید، و تبدیل همه چیز ممکن است چند ساعت طول بکشد. اما با دیدن اینکه دینکی چقدر خارق العاده به نظر می رسد، فکر می کنم این انتظار ارزشش را دارد.

این یک پروژه جداگانه است Fallout 4: New Vegas، که هدف آن بازآفرینی کل نیو وگاس در Fallout 4 Creation Engine است. توسعه F4NV به خوبی ادامه دارد و گروه اخیراً موارد جدیدی را به اشتراک گذاشته است اثر هنری پول برای مد


منبع: https://www.eurogamer.net/modder-converts-entire-fallout-new-vegas-map-to-fallout-4s-engine

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *