Monster Hunter Wilds برای سال ۲۰۲۵ معرفی شده است

Monster Hunter Wilds برای سال ۲۰۲۵ معرفی شده است

Monster Hunter Wilds «نسل بعدی در سریال تعیین کننده ژانر» در راه است پلی استیشن ۵، Xbox Series X|اسو کامپیوتر در سال ۲۰۲۵

جوایز بازی ۲۰۲۳ یک شب هیجان‌انگیز از اولین نمایش‌های جهانی بود، اما برای پایان دادن به این رویداد، Capcom بازی بعدی را در محبوبیت خود معرفی کرد. شکارچی هیولا سریال همراه با اولین تریلر آن، که انواع شکارچیان عظیم را برای شکار به نمایش می گذارد.

ما جزئیات زیادی دریافت نکردیم، اما این فیلم به ما نشان داد که شخصیت قابل بازی سوار بر یک کوه در یک بیابان وسیع است و در عین حال از موجودات بزرگ آرمادیلو مانند دوری می‌کند.

Monster Hunter Wilds را دنبال می کند دنیای شکارچی هیولا که در سال ۲۰۱۸ در سطح جهانی عرضه شد، و به گفته تهیه کننده سریال، ریوزو سوجیموتو در اخیرا مصاحبه با پلی استیشن، این بازی دارای “سطح جدیدی از موجودات و اکوسیستم های دقیق” است و از فناوری PS5 با پتانسیل کامل خود استفاده خواهد کرد.

“ترکیبی از سخت افزارهای پیشرفته و [the] آخرین عنوان Monster Hunter غیر قابل حذف خواهد بود!”

این شکارچی هیولا این سریال بیستمین سالگرد خود را در مارس ۲۰۲۴ جشن خواهد گرفت شکارچی هیولا کپکام در وب سایت رسمی خود گفت: تیم مایل است از تک تک بازیکنانمان تشکر صمیمانه داشته باشد سایت اینترنتی.

“ما فقط به لطف حمایت شما توانستیم به این نقطه عطف مهم برسیم… با این ۲۰ سال موفقیت که پشت سرمان است، امیدواریم که بر این شتاب سوار شویم و تجربیات شکار بزرگتر، بهتر و حتی هیجان انگیزتری را برای شما به ارمغان بیاوریم که هیجان و هیجان را به همراه خواهد داشت. شما را غافلگیر می کنیم. از شما شکارچیان عزیز دعوت می کنیم تا در سفر پیش رو به ما بپیوندید.”

در جای دیگر در جریان جوایز بازی، پارک ژوراسیک: بقا اعلام شد، یک اکشن ماجراجویی تک نفره برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر، پس از اتفاقات فیلم نمادین پارک ژوراسیک ۱۹۹۳ در Isla Nublar رخ می دهد و بله یک T.Rex وجود دارد. با این حال، تاریخ انتشار رسمی هنوز مشخص نشده است.

برای اطلاعات بیشتر، حتماً فهرست ما را بررسی کنید بهترین بازی های کامپیوترو همچنین لیست ما از بهترین بازی های داستانی.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/monster-hunter-wilds-has-been-announced-for-2025

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *