Mortal Kombat 1 جنگنده DLC روح‌پرور Ermac را در تریلر جدیدی به نمایش می‌گذارد

شخصیت DLC قابل بازی آینده Mortal Kombat 1، Ermac، در آخرین تریلر گیم پلی توسعه دهنده NetherRealm، پیش از ورود او در اواخر این ماه، پخش شده است.

Ermac یک سری معمولی است و اولین بازی خود را در Ultimate Mortal Kombat 3 در سال ۱۹۹۵ انجام داد. او در Mortal Kombat 1 نیز تازه وارد نیست، که قبلاً در حالت Story Mode ظاهر شده است، اما DLC آینده او اولین باری است که او در این بازی حضور دارد. قابل بازی در بازی

برادران وارنر در بیانیه مطبوعاتی همراه با تریلر امروز توضیح می‌دهند که “ارمک” مجموعه‌ای از روح‌هایی است که توسط جادوی تاریک کوان چی به هم متصل شده‌اند و قرار است به عنوان یک ذهن گروهی عمل کنند. اما زمانی که ارمک شکست می‌خورد، این طلسم موقتا لغو می‌شود. توسط Mileena و ذهن پادشاه Jerrod، فرمانروای متوفی Outworld و یکی از روح‌های مجموعه Ermac، کنترل را به دست می‌گیرد و دوباره به خانواده سلطنتی می‌پیوندد و به سلطنت امپراطور Mileena کمک می‌کند. در نهایت، ترکیب روح‌ها کنترل را دوباره برقرار می‌کند و Ermac به سایه Outworld عقب‌نشینی می‌کند. او دیگر نه برده کوان چی است و نه به خانواده سلطنتی وابسته است، او باید آینده ای بیابد که ارزشش را داشته باشد.»

Mortal Kombat 1 – تریلر رسمی گیم پلی Ermac.در یوتیوب تماشا کنید

تریلر جدید DLC Mortal Kombat 1 توانایی‌های ماوراء طبیعی Ermac را در عمل نشان می‌دهد و نگاهی به حرکات دوربری و شناور شدن او در کنار توانایی او در گرفتن، بلند کردن و ضربه زدن به حریفان با مهار قدرت روحش را ارائه می‌دهد. و البته، هیچ تریلر Mortal Kombat بدون یک Fatality درهم و برهم کامل نمی شود، این بار به انبوهی از اندام های هنرمندانه چیده شده ختم می شود.

Ermac ابتدا در تاریخ ۱۶ آوریل در اختیار دارندگان بسته ۳۴٫۹۹ پوندی Mortal Kombat 1 قرار خواهد گرفت و پس از آن در تاریخ ۲۳ آوریل یک DLC مستقل دریافت خواهد کرد. تریلر امروز علاوه بر این، Kameo Fighter Mavado جدید را نیز به نمایش می‌گذارد که قبل از انتشار مستقل خود در ماه می، در مجموعه Kombat Pack نیز حضور خواهد داشت.

Ermac چهارمین جنگنده DLC قابل بازی Mortal Kombat 1 است که پس از عرضه آن آغاز شد Omni-Man، کوان چی، و صلح جو دو محصول باقیمانده کمبت پک NetherRealm، Homelander و Takeda Takahashi، در تاریخ دیگری وارد بازار خواهند شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/mortal-kombat-1-shows-off-soul-powered-dlc-fighter-ermac-in-new-gameplay-trailer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *