Moto G Play 2024 یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با قیمت ۱۵۰ دلار در اختیار شما قرار می دهد.

موتورولا از Moto G Play 2024 رونمایی کرده است و قیمت ۱۵۰ دلاری آن همچنان ویژگی قاتل آن است. اگرچه می توانید موتورولا را متهم کنید تولید بیش از حد تلفن های ارزان قیمت تقریباً یکسان، حداقل مدل امسال چندین امتیاز جدید اضافه می کند. اینها شامل دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس سریع، a پردازنده ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۸۰ و ذخیره سازی نسخه قبلی خود را دو برابر کند.

Moto G Play 2024 همچنان دارای یک LCD 6.5 اینچی با وضوح متوسط ​​۷۲۰p (1600 x 720) است. (با این حال، نرخ نوسازی متغیر ۹۰ هرتز، که برای این قیمت قابل توجه است، نیز از مدل پارسال.) گوشی اجرا می شود اندروید ۱۳ خارج از جعبه، دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و از microSD تا ۱ ترابایت پشتیبانی می کند.

دوربین پشتی این گوشی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، فناوری چهار پیکسل، HDR و فوکوس خودکار تشخیص فاز است. با کیفیت ۱۰۸۰p (یا ۷۲۰p) با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلم می گیرد. در جلو یک سنسور ۸ مگاپیکسلی وجود دارد.

Moto G Play 2024 یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با قیمت ۱۵۰ دلار در اختیار شما قرار می دهد.
موتورولا

Moto G Play جدید دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است (تا ۴۶ ساعت تخمین زده می شود) و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. مدل امسال اضافه می کند پشتیبانی از Dolby Atmos برای بلندگوهای خود، و هنگامی که با هدفون های سیمی سازگار استفاده می شود، برای صدای با وضوح بالا تایید شده است. این گوشی دارای استاندارد IP52 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب است.

Moto G Play در تاریخ ۸ فوریه در ایالات متحده با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه می شود. موتورولا می‌گوید که از طریق وب‌سایت خود، آمازون و Best Buy، آنلاک‌شده در دسترس خواهد بود. (نسخه قفل شده در اپراتورهای مختلف بی سیم فروخته می شود.) در همین حال، کاربران کانادایی می توانند آن را کمی زودتر از ۲۶ ژانویه از “برگزارکنندگان منتخب و خرده فروشان ملی” خریداری کنند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-2024-moto-g-play-gives-you-a-50-megapixel-camera-for-150-140031208.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-2024-moto-g-play-gives-you-a-50-megapixel-camera-for-150-140031208.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *