Moto G Play 2024 یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی جدید را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد

Moto G Play 2024 یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی جدید را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد

موتورولا سری Moto G مقرون به صرفه خود را با یک مدل جدید مجهز به دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسلی، شبیه به دستگاه‌های پرچم‌دار مانند گلکسی اس ۲۳ دارند.

داده شده، Moto G Play 2024 سطح سخت‌افزار یا ویژگی‌های S23 را نخواهد داشت، اما هنوز در مقایسه با مدل سال گذشته که دارای لنز متوسط ​​۱۶ مگاپیکسلی است، یک ارتقاء قابل توجه است. گفته می شود، چند ابزار نرم افزاری برای افزایش کیفیت تصویر خواهد داشت. موتورولا اعلام کرده است که دستگاهش پشتیبانی خواهد کرد HDR فعال کردن تصاویر روشن و فوکوس خودکار تشخیص فاز یا به اختصار PDAF. این دومی راهی به تلفن می دهد برای بهتر “تشخیص اینکه پرتوهای نور از کجا می آیند”. Android Authority آن را به عنوان “بهترین روش برای فوکوس خودکار” در تلفن های هوشمند معرفی می کند و حتی می توان آن را در برخی از بهترین دوربین های بدون آینه در فروشگاه.

به خاطر داشته باشید که این فقط یک لنز است. در کنار آن گزینه تله فوتو یا چیزی شبیه به آن وجود نخواهد داشت. دوربین پشتی دارای تعداد زیادی حالت تصویربرداری از جمله، اما نه محدود به، دید در شب و زوم دیجیتال ۸ برابر است.

لنز سلفی نیز ارتقا یافته است زیرا اکنون به جای ۵ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل است. موتورولا همچنین به آن قابلیت Photobooth داده است که به کاربران این امکان را می دهد تا چهار حالت مختلف را به یک گروه از تصاویر متوالی بپیوندند.

ارتقاء سخت افزار (و تنزل)

Moto G Play 2024 شاهد پیشرفت هایی در سایر زمینه ها خواهد بود، با این حال، محدودیت های موجود در مدل قدیمی تر را حفظ خواهد کرد.

به عنوان مثال، هنوز هم صفحه نمایش LCD 6.5 اینچی ۷۲۰p دارد، اما اکنون حداکثر نرخ رفرش ۹۰ هرتز را برای تماشای ویدیویی روان دارد. اگر می‌خواهید عمر باتری را افزایش دهید، می‌توانید نرخ را تا ۶۰ هرتز کاهش دهید. علاوه بر این، این گوشی هوشمند از چیپست ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۸۰ بهره می برد، اگرچه مانند دستگاه ۲۰۲۳ فاقد اتصال ۵G است.

موتورولا در حال انجام این کار عجیب و غریب با Moto G Play است که در آن ارتقاء داده شده و سپس بلافاصله آن را کاهش می دهد. احتمالاً این کار برای پایین نگه داشتن برچسب قیمت انجام می شود.

نکته جالب در مورد Moto G Play این است که ویژگی هایی دارد که آن را به اولین گوشی خوب برای بچه ها تبدیل می کند. موتورولا به طور خاص اشاره می کند که صفحه نمایش از شیشه Corning Gorilla 3 ساخته شده است و دارای رتبه حفاظتی IP52 برای محافظت در برابر نشت تصادفی است. در این دستگاه، ابزار Family Space در اختیار والدین قرار می‌گیرد تا محدودیت‌های زمان صفحه نمایش را تعیین کنند و همچنین کنترل کنند که کدام برنامه‌های دستگاه در دسترس هستند یا نه.

دسترسی

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به محافظت Moto Secure در برابر بدافزارها، Dolby Atmos برای صدای فراگیر و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با یک بار شارژ تا ۴۶ ساعت دوام آورد.

Moto G Play 2024 در ایالات متحده عرضه می شود ۸ فوریه به قیمت ۱۵۰ دلار. می توان آن را در وب سایت موتورولا یا آمازون خریداری کرد که در آن قفل آن به صورت جهانی باز می شود تا بتوانید به یک اپراتور ترجیحی متصل شوید. اگر یکی ندارید، دستگاه از طریق Verizon، Cricket و AT&T در دسترس است.

کانادا گوشی را کمی زودتر دریافت خواهد کرد. در تاریخ ۲۶ ژانویه “از طریق شرکت‌های مخابراتی منتخب در دسترس خواهد بود.” هیچ صحبتی در مورد هزینه آن وجود ندارد زیرا بستگی به شرکت مخابراتی انتخابی فرد دارد.

در حالی که ما از شما می خواهیم لیست TechRadar را بررسی کنید بهترین گوشی های ارزان قیمت ۲۰۲۴.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/moto-g-play-2024-offers-a-new-50mp-camera-for-the-usual-bargain-price-tag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *