MS Paint، مجهز به هوش مصنوعی: مایکروسافت DALL-E OpenAI را به برنامه نمادین اضافه می کند، تصاویر را از متن می سازد

مایکروسافت به طور رسمی مولد هنری خود، Cocreator را در برنامه کلاسیک Paint برای ویندوز ۱۱ راه اندازی کرده است که به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی تصاویر اصلی را با توصیف تصاویر مورد نظر خود ایجاد کنند.

در ابتدا برای Windows Insiders در حال آزمایش نسخه‌های اولیه در دسترس بود، تولیدکننده متن به تصویر، که توسط مدل DALL-E OpenAI طراحی شده بود، اکنون برای همه کاربران قابل دسترسی است.

برای استفاده از Cocreator، کاربران می توانند یک پروژه Paint جدید را باز کنند و روی دکمه “Cocreator” در نوار ابزار کلیک کنند. با تایپ توضیحات تصویر مورد نظر، هوش مصنوعی سه گزینه را در اختیار کاربران قرار می دهد تا از بین آنها یکی را انتخاب کنند.

مایکروسافت قبلاً از تولید تصویر پیشرفته DALL-E در محصولاتی مانند Bing و Copilot استفاده کرده بود، اما هدف ادغام آن در Paint افزایش دسترسی برای کاربران روزمره است.

مایکروسافت یک آموزش ۴ مرحله ای برای تازه واردان برای شروع با هنر هوش مصنوعی در نظر گرفته است. برخی از کاربران ممکن است نیاز داشته باشند قبل از استفاده از Cocreator به لیست انتظار بپیوندند، و محدودیت روزانه در تولید تصویر وجود دارد، به طوری که هر تصویر تولید شده ۱ اعتبار از ۵۰ اعتبار اختصاص داده شده پس از ثبت نام را مصرف می کند.

در حالی که Cocreator در حال حاضر محدود به کاربران ایالات متحده، فرانسه، بریتانیا، استرالیا، کانادا، ایتالیا و آلمان است، افرادی که در این مناطق هستند می‌توانند با اطمینان از به‌روزرسانی برنامه Paint و ثبت‌نام از طریق پانل جانبی، در دسترس بودن را بررسی کنند.

(با ورودی های نمایندگی ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/ms-paint-powered-by-ai-microsoft-adds-openais-dall-e-to-iconic-programme-makes-images-from-text-13452482.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *