MS Paint به تازگی دو ویژگی قاتل برای یک ویرایشگر گرافیکی دهه ۹۰ دریافت کرده است

پس از ۳۸ سال، مایکروسافت برنامه Paint خود را با پشتیبانی از شفافیت تصویر و لایه ها به روز می کند. برای اکثر ما، موجی از نوستالژی و خاطرات ساعت ها صرف تلاش برای پیکاسو بودن را به ارمغان می آورد. در آن زمان، شما یک مداد، قلم مو، یک مشت رنگ و نه چیز دیگری داشتید. اکنون، به نظر می رسد مایکروسافت در حال تقویت برنامه خود است تا آن را برای ویرایش کمی پیشرفته تر تصویر مفیدتر کند. در یک Dave Grochocki، مدیر محصول اصلی برای Windows Inbox Apps، ویژگی های جدید و "هیجان انگیز" امکانات جدید

"وقتی لایه‌ها، شفافیت و سایر ابزارها را در Paint ترکیب می‌کنید، می‌توانید تصاویر و آثار هنری جدید و هیجان‌انگیزی ایجاد کنید! به عنوان مثال، هنگامی که با ویژگی حذف پس‌زمینه جدید ترکیب می‌شود، می‌توانید به سرعت ترکیب‌های لایه‌ای جالب ایجاد کنید." گروچوکی گفت.

برای شروع، باید روی گزینه لایه جدید در نوار ابزار کلیک کنید و یک پانل در کنار بوم باز می شود. از آنجا، می‌توانید لایه‌ها را مخفی کنید، کپی کنید، ادغام یا حذف کنید – درست مانند کاری که می‌توانید در موارد دیگر انجام دهید. . از هم‌اکنون، به‌روزرسانی فقط برای کاربرانی در دسترس است که برای دریافت نسخه‌های نرم‌افزار Windows Insider ثبت‌نام کرده‌اند. این ویژگی در حال حاضر برای همه کاربران ویندوز در دسترس نیست، اما به احتمال زیاد به زودی عرضه خواهد شد.

اگرچه این پیشگامانه ترین چیز نیست، افرادی که هنوز از MS Paint استفاده می کنند این ویژگی ها را مفید خواهند یافت. و به احتمال زیاد مایکروسافت به به روز رسانی برنامه Paint خود ادامه خواهد داد، زیرا این شرکت به صراحت اعلام کرده است: .

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/ms-paint-just-got-two-killer-features-for-a-90s-graphics-editor-202341195.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/ms-paint-just-got-two-killer-features-for-a-90s-graphics-editor-202341195.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *