MSI Claw اولین بازی دستی است که بر روی تراشه های Core Ultra اینتل ساخته شده است

MSI در نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس یک دستگاه بازی دستی به نام Claw را معرفی کرد. و برخلاف بزرگترین رقبای خود عرشه بخار و ASUS ROG Ally، به جای پردازنده های AMD از پردازنده های اینتل استفاده می کند. پنجه در حال اجرا است Core Ultra جدید اینتل تراشه است و با فناوری XeSS اینتل یکپارچه شده است، که از الگوریتم های ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی برای تقویت FPS برای تجربه بازی روان استفاده می کند. MSI می گوید که به کاربران این امکان را می دهد که حتی از بازی های AAA با منابع فشرده بر روی یک دستگاه دستی لذت ببرند.

این دستگاه همچنین از طراحی فناوری حرارتی MSI به نام Cooler Boost Hyperflow استفاده می‌کند که جریان هوا را به سمت خنک کردن اجزای داخلی هدایت می‌کند تا حتی پس از جلسات طولانی بازی بیش از حد گرم نشود. باتری آن در شرایط بار کاری کامل، مانند ROG Ally، دو ساعت دوام می آورد. در واقع، Claw بسیار شبیه به همتای ASUS خود است، حتی انحناهای آن در پایین برای چسبندگی بهتر.

همچنین دارای صفحه نمایش ۷ اینچی فول اچ دی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. سیستم MSI کاربران را قادر می‌سازد تا ماکروهای شخصی را برای بازی‌های خاص به‌طور کامل شخصی‌سازی کنند و به آنها امکان می‌دهد علاوه بر عناوین ویندوز روی دست، به بازی‌های اندروید نیز دسترسی داشته باشند. ما Claw را برای چرخش در CES می‌بریم، بنابراین مراقب عملکردی باشید که در آن درباره عملکرد آن صحبت می‌کنیم.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-msi-claw-is-the-first-gaming-handheld-built-on-intels-core-ultra-chips-033813849.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/the-msi-claw-is-the-first-gaming-handheld-built-on-intels-core-ultra-chips-033813849.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *