MSI Claw یک رقیب عرشه بخار شایعه شده با پیچ و تاب است – از یک پردازنده Intel استفاده می کند ، و این ممکن است یک مزیت مهم باشد

MSI Claw یک رقیب عرشه بخار شایعه شده با پیچ و تاب است – از یک پردازنده Intel استفاده می کند ، و این ممکن است یک مزیت مهم باشد

MSI ظاهراً دارای یک بازی دستی در همین راستا با میزبان میزبان است عرشه بخار رقبایی که در زمان های اخیر ظاهر شده اند ، و در CES 2024 به طور نامحسوس راه اندازی می شوند.

کامرون ریتز، سازنده محتوا تصویر ادعایی را به اشتراک گذاشت از MSI ورودی دستی در X (توئیتر سابق) – به آنچه در بالا توجه داشتید – و آن توییت را با برخی از مشخصات شایعه شده که با پیچ و تاب جالبی همراه است دنبال کنید.

بیشتر ببین

بر خلاف رایانه های بازی قابل حمل با نام بزرگ (Deck Deck ، Asus Rog Ally ، Lenovo Legion Goو غیره) که از Silicon AMD استفاده می کنند ، MSI اولین کسی است که از یک پردازنده Intel استفاده می کند. (اولین فروشنده طراز اول، توجه داشته باشید، زیرا پیشنهادات مبهم چینی وجود دارد که اواخر سال گذشته فاش شد، به عنوان مثال، یک Emdoor دستی با یک تراشه Meteor Lake، اگرچه هنوز عرضه نشده است.)

MSI ظاهراً به Claw a می دهد دریاچه شهاب سنگ موتور با ۱۶ هسته (۶ عملکرد ، ۸ کارآیی و ۲ هسته کم مصرف) و گرافیک یکپارچه APU Sports با ۸ هسته XE. همچنین با حافظه سیستم با ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X در حافظه سیستم سنگین است.

در ابتدا، کامرون ریتز در مورد صحت تصویر منتشر شده از مطبوعات مطمئن نبود، اما بعداً گفت که اکنون تأیید شده است، قبل از اینکه آن مشخصات شایعه شده را به ترکیب اضافه کند.

بنابراین ، به نظر می رسد که این دستگاه با توجه به آن واقعاً اتفاق می افتد MSI نکات سنگینی را منتشر کرده است درباره “گرفتن گرفتن” در نژاد جدید دستگاه تنظیم شده در CES 2024 ، و اینتل هم دارد.


تجزیه و تحلیل: ضربه ای قدرتمند از پنجه اژدها؟

چیزی که ما هنوز نداریم، قیمت شایعه ای برای MSI Claw است، اما زمان زیادی برای کشف این موضوع نداریم، زیرا نمایشگاه CES 2024 نزدیک است. (آیا این ما هستیم یا نام MSI Claw آن را شبیه چیزی می‌سازد که در نهایت منجر به گرفتگی شدید دست می‌شود و زائده‌های پنجه‌مانندی به شما می‌دهد؟ مطمئن نیستیم که اگر این نام به طور گسترده فروخته شود یا خیر. اینطور باشد، اما هی، اینطور نیست که ROG Ally هم جذاب باشد).

پیچ بزرگ همانطور که ذکر شد استفاده از APU اینتل به جای AMD است، اما با توجه به آنچه که ما دیدیم، Meteor Lake یک انتخاب صوتی و امیدوارکننده در بخش گرافیکی یکپارچه به نظر می رسد.در واقع بسیار امیدوار کننده). با این حال، آنچه در اینجا می تواند کلیدی باشد، درایورهای اینتل است، و نقاط ضعف عملکرد هنوز در Arc برای برخی از بازی ها وجود دارد – اگرچه تیم آبی پیشرفت های بزرگی را با آن انجام داده است. بهبود درایور گرافیکش با هر نسخه در طول سال گذشته ، تقریباً بسیار.

همانطور که اشاره شد، در حالی که برخی از برندهای کمتر شناخته شده برای بازی های دستی مجهز به اینتل برنامه ریزی می کنند، سازوکاری مانند MSI شانس بسیار بیشتری برای ارائه یک رقیب قانع کننده Steam Deck (احتمالاً مبتنی بر ویندوز) دارد که به خوبی از Meteor استفاده می کند. . سیلیکون دریاچه

همانطور که افشاکننده اظهار داشت، MSI Claw بسیار شبیه به ROG Ally است، که لزوما چیز بدی نیست – و CameronRitz خاطرنشان می‌کند که صفحه نمایش از همان تامین‌کننده گوشی دستی ایسوس است.

رول کن CES 2024همانطور که علاقه‌مندان به بازی‌های دستی مبتنی بر ویندوز می‌توانند در اینجا به دنبال یک رقیب واقعی باشند، با عملکرد Meteor Lake که توسط ۳۲ گیگابایت رم سیستم پشتیبانی می‌شود. اینکه Claw چه نوع عمر باتری با APU اینتل به دست می آورد، چیزی است که به شدت قابل پیش بینی است، اگرچه ما نمی توانیم منتظر معجزه باشیم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/gaming-pcs/msi-claw-is-a-rumored-steam-deck-rival-with-a-twist-itll-use-an-intel-cpu-and-that-might-be-a-key-advantage

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *