MX Brio جدید لاجیتک یک وب‌کم ۲۰۰ دلاری ۴K با کیفیت تصویر تقویت‌شده با هوش مصنوعی است.

این وب‌کم دارای یک شاتر حفظ حریم خصوصی داخلی، کنترل‌های دستی برای نوردهی و لرزش، و یک «حالت نمایش» است که به شما امکان می‌دهد آنچه را که روی میزتان است نشان دهید.

MX Brio لاجیتک یک وب‌کم ۴K جدید ۱۹۹٫۹۹ دلاری (۲۱۹٫۹۹ پوند / ۲۲۹ یورو) است که هدف آن همه افراد از راه دور گرفته تا پخش‌کننده است. مشخصات کلیدی عبارتند از توانایی پخش جریانی ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه یا ۱۰۸۰p با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه، دیافراگم f/2.0 و طراحی یکپارچه آلومینیومی که اگر به آن نگاه کنید، کمی شبیه به یک kazoo به نظر می رسد.

از آنجایی که سال ۲۰۲۴ است، لاجیتک به طور طبیعی برخی از فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی را در MX Brio تبلیغ می کند. “بهبود تصویر مبتنی بر چهره” این وب‌کم به گونه‌ای طراحی شده است که به طور خودکار موقعیت چهره شما را در قاب وب‌کم تشخیص دهد و تعادل رنگ سفید، نوردهی و فوکوس عکس آن را متناسب با آن تنظیم کند. اما پیشرفت‌های سخت‌افزاری نیز وجود داشته است، به طوری که این شرکت تبلیغ می‌کند که پیکسل‌های سنسور ۸٫۵ مگاپیکسلی وب‌کم جدیدش ۷۰ درصد بزرگ‌تر از وب‌کم پرچم‌دار قبلی لاجیتک Brio 4K است.

وب کم لاجیتک MX Brio.
وب‌کم جدید لاجیتک ضبط ۴K / 30 فریم بر ثانیه و شاتر حریم خصوصی داخلی را ارائه می‌دهد.
تصویر: لاجیتک

سایر ویژگی‌ها عبارتند از شاتر حریم خصوصی فیزیکی و «حالت نمایش» که به‌طور خودکار نمای وب‌کم را با عنوان پایین تغییر جهت می‌دهد تا میز شما به درستی نشان داده شود. این وب‌کم همچنین مجهز به یک جفت میکروفون شکل‌دهنده پرتو برای تمرکز بر صدای شما در حین تماس است و از یک کابل USB-C قابل جدا شدن برای اتصال به رایانه استفاده می‌کند. با این حال، بر خلاف پرچمدار قبلی Brio، هیچ پشتیبانی از تشخیص چهره Windows Hello وجود ندارد و همچنین نمی توانید با سرعت ۴K / 60 فریم بر ثانیه مانند آن ضبط کنید. فیس کم پرو رقیب ۲۹۹٫۹۹ دلاری Elgato.

همچنین کنترل‌های دستی تصویر از طریق نرم‌افزار Logitech’s Options Plus یا G Hub وجود دارد، اگر ترجیح می‌دهید کار را به دست خود بگیرید، با قابلیت تنظیم عناصری مانند میدان دید وب‌کم، نوردهی، سرعت شاتر، ISO، دمای رنگ، کنتراست، اشباع و وضوح. همچنین دسترسی به ویژگی قاب بندی خودکار در MX Brio از طریق نرم افزار Logi Tune امکان پذیر است.

وب کم جدید لاجیتک MX Brio است از امروز در دسترس استجایی که به آن ملحق خواهد شد موس ها و کیبوردهای MX لاجیتک. بین آنها، این شرکت در حال ایجاد مجموعه کاملاً با مارک MX است.


منبع: https://www.theverge.com/2024/3/6/24091040/logitech-mx-brio-price-release-date-specs-features

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *