Naughty Dog به طور رسمی بازی چند نفره The Last of Us Online را لغو کرد

Naughty Dog به طور رسمی بازی چند نفره The Last of Us Online را لغو کرد


برای سال‌ها، طرفداران بازی The Last of Us منتظر بودند تا Naughty Dog عنوان چند نفره آنلاین موعود را منتشر کند، که پسوندی از حالت اصلی بازی Factions است. با این حال، توسعه دهنده امروز رسما تایید کرد که The Last of Us Online دیگر در حال توسعه نیست. بر اساس اعلام شرکت، این به دلیل زمان و منابع محدودی است که شرکت برای پروژه های دیگر انتخاب می کند.

در این اطلاعیه آمده است“برای انتشار و پشتیبانی از The Last of Us Online، ما باید تمام منابع استودیو خود را پشتیبان محتوای انتشار پست برای سال‌های آینده قرار دهیم، که به شدت بر توسعه بازی‌های تک‌نفره آینده تأثیر می‌گذارد. بنابراین، ما دو راه پیش روی خود داشتیم: تبدیل شدن به یک استودیوی بازی‌های خدماتی انحصاری یا تمرکز بر روی بازی‌های روایی تک‌نفره که میراث Naughty Dog را مشخص کرده‌اند.

در جشنواره بازی تابستانی ۲۰۲۲، نیل دراکمن از Naughty Dog گفت که عنوان چند نفره آن داستان خاص خود را دارد و به بزرگی یا بزرگتر از هر بازی تک نفره آن خواهد بود. سازنده همچنین چند قطعه از هنر مفهومی را برای عنوان فاش کرده است، از جمله مورد بالا. هرگز پنجره انتشار نداده و گیم پلی بازی The Last of Us Online را نشان نداده است. شایعات مبنی بر اینکه پروژه با مشکل مواجه شده بود، اوایل سال جاری شروع شد، زمانی که Naughty Dog فاش کرد که در حال به تاخیر انداختن معرفی خود است و جیسون شرایر از بلومبرگ گزارش داد که تیم سازنده این عنوان کاهش یافته است.

Naughty Dog تأیید می‌کند که بیش از یک عنوان تک نفره در حال توسعه دارد و درس‌های پروژه TLOU Online “به نحوه توسعه پروژه‌هایمان ادامه می‌دهد.” این شرکت قصد دارد یک حالت Roguelike را در The Last of Us Part II Remastered معرفی کند که به نام بدون بازگشت.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/naughty-dog-officially-cancels-the-last-of-us-online-multiplayer/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *