NCSoft تریلرهای جدیدی را برای Project M و LLL نشان می دهد

NCSoft از تریلرهای جدیدی از بازی های آینده خود Project M و LLL در G-Star 2023 رونمایی کرد که ویژگی های جدیدی را به نمایش می گذارد.

Project M یک تریلر روایی است که اولین بار در ژوئن ۲۰۲۲ با یک تریلر پر از آن دیدیم. رویدادهای سریع یادآور Heavy Rain و Detroit: Become Human. بازی مملو از درام، خانوادگی، خشونت و ماوراء طبیعی به نظر می رسد. LLL چند ماه بعد در نوامبر ۲۰۲۲ اعلام شد و یک است علمی تخیلی MMO در یک تاریخ متناوب که باعث شد سئول امروزی، امپراتوری بیزانس و قرن ۲۳ با یکدیگر درگیر شوند.

تریلر Project M به ما نگاهی به یک محیط جدید می دهد، یک پارک موضوعی با نور روشن اما ویران. همچنین برخی از بخش‌های مخفی کاری و اکشن وجود دارد که توسط رویدادهای سریع هدایت نمی‌شوند، بنابراین تنوع در مبارزات بازی وجود خواهد داشت.


تریلر جدید پروژه M از G-Star 2023.

همچنین نگاهی کوتاه به یک محیط جدید در تریلر LLL وجود دارد – جنگل با اسکلت‌هایی که از شاخه‌های درخت بلند شده‌اند. بخش‌های جدیدی از اطلاعاتی که می‌توانیم از تریلر به‌دست آوریم شامل نبرد از وسایل نقلیه مانند کامیون و هلیکوپتر است. بعداً، بازیکنی را نشان می‌دهیم که از هلیکوپتر می‌پرد و به زمین می‌رود. توانایی های رزمی شامل سپر انرژی و جهش های کوتاه نامرئی است.


تریلر جدید LLL از G-Star 2023.

NCSoft نسخه ۲۰۲۴ را برای LLL بر روی رایانه شخصی و کنسول هدف قرار داده است و هنوز پنجره انتشاری برای Project M اعلام نکرده است. این شرکت همچنین یک بازی استراتژیک بلادرنگ دارد. پروژه جیدر حال توسعه.

G-Star 2023 نیز جایی بود که ما اولین نگاه خود را به آن داشتیم موبایل تاریک و تیره تر گیم پلی اوایل این ماه که قرار است سال آینده نیز منتشر شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/ncsoft-shows-new-trailers-for-project-m-and-lll

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *