Nest Thermostat گوگل در معاملات جمعه سیاه به ۹۰ دلار کاهش می یابد

فروش زودهنگام جمعه سیاه به طور پیوسته وارد شده اند، اما تعداد کمی از آنها به اندازه عملی بودن در ماه های طولانی زمستان عمل کرده اند ترموستات Nest Google. قیمت ترموستات هوشمند معمولاً ۱۳۰ دلار است، اما در حال حاضر فقط ۹۰ دلار است – ۳۱ درصد تخفیف و تنها ۱۰ دلار بیشتر از پایین ترین زمان خود.

ترموستات Nest Google در سال ۲۰۲۰ به عنوان یک جایگزین ارزان تر اما قوی برای آن به صحنه آمد ترموستات یادگیری Nest (خرده فروشی ۲۴۰ دلار). هر دو دستگاه هدف یکسانی دارند: صرفه جویی در انرژی و هزینه. ترموستات استاندارد Nest دارای گواهی Energy Star است و هنگام خروج دما را کاهش می دهد تا از هدر رفتن جلوگیری شود. اگر زودتر از حد انتظار به خانه می‌روید (یا بعداً بیرون می‌مانید)، می‌توانید برنامه گرمایش را مستقیماً در برنامه از تلفن، رایانه لوحی یا لپ‌تاپ خود تنظیم کنید.

در حالی که می تواند کمک بزرگی برای کنترل قبوض گرمایشی باشد، ترموستات Nest Google باید در تابستان با سیستم تهویه مطبوع شما به خوبی کار کند. به‌علاوه، نکاتی را برای هر دو از طریق Savings Finder در مورد راه‌های تنظیم برنامه گرمایش یا سرمایش برای صرفه‌جویی بیشتر ارائه می‌کند.

ترموستات تنها محصول Nest نیست که پیش از جمعه سیاه پیشنهاد خوبی ارائه می‌کند. را Google Nest Wireless Doorbell از ۱۸۰ دلار به ۱۲۰ دلار کاهش یافته است – یکی از سه محصول Nest در حال حاضر با قیمت پایین تمام دوران. گرد کردن فروش است دوربین امنیتی سیمی داخلی Google Nest 70 دلار از ۹۷ دلار و دو بسته Google Nest Wi-Fi Pro با وای فای ۶E با قیمت ۲۰۰ دلار، از ۳۰۰ دلار کاهش یافته است.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/googles-nest-thermostat-drops-to-90-in-a-black-friday-deal-133052800.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/googles-nest-thermostat-drops-to-90-in-a-black-friday-deal-133052800.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *