Netvue Birdfy دوربین تغذیه پرنده مورد علاقه ما است و اکنون بیش از ۳۰ درصد تخفیف دارد

با توجه به اینکه محیط زمستانی در غذا برای دوستان پردار ما کمیاب‌تر می‌شود، و شما می‌توانید با راه‌اندازی یک تغذیه کننده پرنده، برای پرندگان محلی‌تان تلاش کنید – و اگر می‌خواهید بهتر از آن استفاده کنید، یک فیدر همه‌کاره و یک دوربین مانند را نتیو بردفی به شما امکان می دهد از طریق یک فید زنده از بازدیدکنندگان باغ خود لذت ببرید و عکس و فیلم بگیرید.

ما بهترین دوربین تغذیه پرنده راهنمای خرید در حال حاضر Netvue Birdfy را با داشتن دوربین Full HD و تشخیص سوژه هوش مصنوعی در رتبه اول قرار می دهد. و در حال حاضر Birdfy در فروش است ۱۶۹٫۹۸ دلار در آمازون ایالات متحده یا ۱۶۹٫۹۹ پوند در آمازون انگلستان.

در ما نقد و بررسی Netvue Birdfy ما آن را “سیستم دوربین جامع تغذیه پرنده با همه چیزهایی که برای مشاهده پرندگان از تلفن یا تبلت خود نیاز دارید” می نامیم. این با یک اشتراک مادام العمر در برنامه تشخیص پرنده هوش مصنوعی Netvue ارائه می شود که معمولاً ۴٫۹۹ دلار در ماه هزینه دارد.

بهترین معامله امروز Netvue Birdfy در ایالات متحده

Netvue Birdfy دوربین تغذیه پرنده مورد علاقه ما است و اکنون بیش از ۳۰ درصد تخفیف دارد

Netvue Birdfy Feeder: بود ۲۴۹٫۹۹ دلار اکنون ۱۶۹٫۹۸ دلار در آمازون

صرفه جویی ۳۲% – سیستم جامع دوربین تغذیه کننده پرنده شامل تغذیه کننده با درجه IP65، تختخواب، سقف محافظ، گزینه های مختلف نصب، دوربین Full HD و دسترسی به برنامه Netvue است. این معامله شامل پنل خورشیدی اختیاری نمی شود. یک نسخه Lite از Birdfy با قیمت ۱۶۹٫۹۹ دلار وجود دارد که همه موارد فوق را شامل می شود اما ویژگی های هوش مصنوعی را ارائه نمی دهد.

بررسی قیمت: ۱۸۴٫۹۹ دلار در نتیو.مشاهده معامله

بهترین معامله Netvue Birdfy امروز در بریتانیا

Netvue Birdfy دوربین تغذیه پرنده مورد علاقه ما است و اکنون بیش از ۳۰ درصد تخفیف دارد

Netvue Birdfy Feeder: بود ۲۱۹٫۹۹ پوند اکنون ۱۶۹٫۹۹ پوند در آمازون

۵۰ پوند صرفه جویی کنید – سیستم جامع دوربین تغذیه کننده پرنده شامل تغذیه کننده با درجه IP65، تختخواب، سقف محافظ، گزینه های مختلف نصب، دوربین Full HD و دسترسی به برنامه Netvue است. این معامله با قیمت ۲۱۹٫۹۹ پوند ذکر شده است، اما یک کوپن ۵۰ پوندی برای درخواست در هنگام پرداخت وجود دارد. خرید از این می تواند کمی ارزان تر باشد وب سایت نتیو اما قیمت و هزینه های واردات و حمل و نقل قابل تغییر است. مشاهده معامله

Netvue Birdfy با تعدادی گزینه نصب آسان است و دارای یک برنامه رایگان است که دارای یک فید زنده از دوربین است و هنگام بازدید پرندگان اعلان ارسال می کند، و همچنین تشخیص موضوع با بیش از ۶۰۰۰ گونه پرنده در Netvue. پایگاه داده

دوربین Full HD آن به اندازه هر دوربین امنیتی معمولی به حرکت حساس است، به این معنی که هرگز بازدیدی را از دست نخواهید داد، و حتی دارای ویژگی هایی برای ترساندن پرندگان و سنجاب های ناخواسته است. در واقع، Birdfy اساساً می تواند به عنوان یک دوربین امنیتی در فضای باز دو برابر شود. برای اینکه بیشترین بهره را از غذای پرنده ببرید، بررسی کنید این دستورالعمل ها از سازمان خیریه پرندگان بریتانیا RSPB.

لوازم جانبی مفید Birdfy نیز موجود است، مانند یک پنل خورشیدی که انرژی مداوم را برای مدت طولانی تامین می کند، و اگر خوش شانس هستید که در بین پرندگان عجیب و غریب زندگی کنید، Perch Pro. Birdfy همچنان دوربین تغذیه کننده پرندگان مورد علاقه ما است، اکنون با قیمتی حتی بهتر.

اگر مقداری پول جشن برای خرج کردن دارید، ما باید یک بهترین فروش بعد از کریسمس در ایالات متحده راهنما و الف بهترین فروش ژانویه ۲۰۲۴ جمع بندی برای انگلستان

در آمریکا یا بریتانیا نیست؟ در زیر بهترین معاملات Netvue Birdfy را در منطقه خود بیابید.

TechRadar را در TikTok دنبال کنید برای اخبار، بررسی ها، جعبه گشایی ها، و معاملات داغ!


منبع: https://www.techradar.com/cameras/the-netvue-birdfy-is-our-favorite-bird-feeder-camera-and-its-now-over-30-off

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *