Next Mass Effect جهان باز را کنار خواهد گذاشت و به “قالب کلاسیک” سریال باز خواهد گشت

توسعه دهنده Mass Effect BioWare از رویکرد جهان باز Andromeda عقب نشینی کرده و قصد دارد دنیای خود را برای Mass Effect 4 ساده کند.

این خبر از طریق Jez Corden از Window Central منتشر شده است، که شایعاتی شنیده است مبنی بر اینکه BioWare قصد دارد «دنیای باز را کنار بگذارد و به [the franchise’s] قالب کلاسیک”.


بیایید بازی Mass Effect Legendary Edition PS5 را بازی کنیم – ساعت اول هر بازی را بررسی کنید!

کوردن این ادعا را در آخرین نسخه پادکست خود بیان کرد. پادکست ایکس باکس دودر یک گفتگوی گسترده تر در مورد مزایای استودیوهای مستقر که به طرح توسعه پایبند هستند که بازی های آنها را در مقابل خطر پذیری و نوآوری بسیار خاص می کرد، فقط برای اینکه فوراً خراب شود و بسوزد.

با تأمل در مورد موفقیت Bethesda با Starfield و بازیافت بسیاری از چیزهایی که از استودیوهای توسعه داخلی تیم انتظار داریم، افکار Corden به Mass Effect معطوف شد که با سه بازی اول خود موفقیت خارق العاده ای داشت (پایان بحث برانگیز Mass Effect 3). به کنار)، اما تلاش کرد تا با پیگیری آندرومدا تأثیری مشابه داشته باشد. و در آن زمان بود که او افشاگری کرد.

کوردن گفت: “شنیده‌ام که Mass Effect در حال کنار گذاشتن جهان باز است و به فرمت کلاسیک خود برمی‌گردد. نمی‌دانم که صددرصد درست است یا نه، اما این یک شایعه صنعتی است.”

آیا ادامه دادن زیاد است؟ احتمالا نه. و اگر درست باشد، احتمالاً حتی آنقدر هم تعجب آور نیست. اما این کافی است که برخی از طرفداران Mass Effect را بسیار بسیار خوشحال کند. اگر بیشتر بشنویم – شایعه یا غیره – شما را در جریان خواهیم گذاشت.

برتی در ویژگی خارق‌العاده‌اش می‌نویسد: «من گاهی فکر می‌کنم که آیا BioWare دوباره سه‌گانه بازی‌های دیگری را انجام خواهد داد، زیرا هر چه زمان بیشتر می‌گذرد، بیشتر از ایده بلندپروازانه‌ای که با Mass Effect بود، قدردانی می‌کنم. ساخت Mass Effect، از تولد یک سه گانه تا آندرومدا و فراتر از آنکه در آن با نویسنده Mass Effect، مک والترز مصاحبه می کند.

سه بازی که یک داستان را روایت می‌کنند و شما می‌توانید یک قهرمان را در تمام طول مسیر حمل کنید – این فقط جسورانه نیست، مرزی ظالمانه است، به خصوص وقتی همه انتخاب‌ها و عواقب را معمولاً در یکی از بازی‌های استودیو در نظر بگیرید. و این فقط اکنون است. واقعاً، وقتی می بینم که هیچ کس دیگری تلاشی برای انجام همین کار – به هر حال نه در آن درجه- انجام می دهد، متوجه می شوم که چقدر خاص بوده است.”


منبع: https://www.eurogamer.net/mass-effect-will-ditch-an-open-world-and-return-to-its-classic-format-insider-teases

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *