Nintendo Switch Online سه بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل شبح وار از جمله Castlevania Legends را اضافه می کند

نینتندو سه بازی دیگر را به کتابخانه قدیمی خود برای مشترکین Switch Online اضافه کرده است که هر کدام دارای تم شبح وار مخصوص به خود برای هالووین هستند.

بازی‌های NES Devil World و The Mysterious Murusame Castle اکنون برای بازی در دسترس هستند، در حالی که Castlevania Legends به مجموعه عناوین Game Boy اضافه شده است.

Devil World یک بازی هزارتویی شبیه به Pac-Man اما با پیچ و تاب مذهبی است. شما به عنوان یک اژدهای سبز بازی می کنید که تصمیم می گیرد با شیطان مقابله کند و باید صلیب ها و انجیل ها را جمع آوری کنید تا توانایی تنفس آتش را به دست آورید و در نهایت شیطان را از طریق تعدادی پیچ و خم های مختلف تعقیب کنید. انتشار مجدد دنیای شیطان در کنسول مجازی Wii کتاب ما خوب بود


NES، Game Boy – به‌روزرسانی‌های بازی اکتبر ۲۰۲۳ – Nintendo Switch Online

The Mysterious Murasame Castle یکی از بازی های قبلی برای NES است. بازیکن، به عنوان قهرمان تاکامارو، از طریق قلعه ها سفر می کند تا آنتاگونیست اصلی موراسامه را شکست دهد، در حالی که با دشمنانی الهام گرفته از فرهنگ ژاپنی از جمله، اما به هیچ وجه محدود به شیاطین سامورایی و هانیا مواجه می شود.

آخرین نسخه‌های اضافه شده به نسخه‌های قدیمی Nintendo Switch Online، Castlevania Legends است. این عنوان در ابتدا قرار بود پیش درآمدی برای این سری باشد، اما طرفداران آن را به شدت غیرقانونی می دانند. بازیکن نقش شکارچی خون آشام سونیا بلمونت را در یک پلتفرمر با اسکرول جانبی در حالی که دراکولا را درگیر می کند بازی می کند.

همه این بازی‌ها برای اعضای Nintendo Switch Online در دسترس هستند، صرف نظر از اینکه اشتراک معمولی دارید یا بسته الحاقی ممتاز. چیزی دلخواه شما را بگیرد؟


منبع: https://www.eurogamer.net/nintendo-switch-online-adds-three-spooky-retro-games-including-castlevania-legends

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *