NLRB دریافته است که eBay و شرکت تابعه TCGPlayer درگیر اقدامات شکست اتحادیه هستند

هیئت ملی روابط کار (NLRB) دریافته است که eBay حقوق کارگران اتحادیه شده در TCGPlayer، یک بازار کارت تجاری متعلق به این شرکت را نقض کرده است. این در پاسخ به اتهامات وارد شده توسط این سازمان می آید در ماه مارس سال جاری ظاهراً eBay از به رسمیت شناختن اتحادیه کارگران TCGPlayer خودداری کرده است و شرکت در هر گونه شیوه های چانه زنی را به تاخیر انداخته است و همچنین از افشای هرگونه اطلاعات با گروهی که اتحادیه از نظر قانونی حق دارد، خودداری کرده است.

به عنوان بخشی از بررسی این موضوع، NLRB گفت که از آنجایی که eBay و TCGPlayer قانون را زیر پا گذاشته اند، شرکت باید با عواقب قانونی برای شیوه های شکست اتحادیه روبرو شود. اتحادیه، که به دنبال اقدامات ضد اتحادیه های متعدد از طرف eBay و TCGPlayer، در طول تحقیقات انضباطی از نمایندگی محروم شد. NLRB همچنین دریافت که eBay در حال تغییر شرایط کاری و مزایای بدون درگیر شدن در چانه زنی با گروه است. علاوه بر این، گفته می شود که eBay حتی قوانینی را اعمال کرده است که هر انتخابات کارگری را برای تشکیل اتحادیه مجازات می کند.

در حالی که NLRB شواهدی را در مورد شیوه‌های شکست اتحادیه eBay ارائه می‌کند، به طور رسمی تصمیمی در این مورد صادر نکرد. آژانس همچنان منتظر پاسخ این شرکت به این موضوع است. دنیس ترینور، کارگران ارتباطات، “اکنون که هیئت مدیره در مورد اقدامات غیرقانونی eBay تصمیم گرفته است، ما امیدواریم که شرکت نور را ببیند، قانون کار را رعایت کند و در شیوه های چانه زنی با حسن نیت شرکت کند تا کارگران بتوانند یک قرارداد قوی اتحادیه ای را تضمین کنند.” معاون رئیس منطقه ۱ آمریکا در بیانیه ای گفت. دسترسی به eBay برای اظهار نظر امکان پذیر نیست.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/nlrb-finds-that-ebay-and-subsidiary-tcgplayer-engaged-in-union-busting-practices-205337429.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/nlrb-finds-that-ebay-and-subsidiary-tcgplayer-engaged-in-union-busting-practices-205337429.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *