No Rest for the Wicked یک RPG اکشن قرون وسطایی از تیم Ori است

بدجنس خستگی ناپذیره پروژه جدید مون استودیو، تیم پشتیبان است اوری و جنگل کور و عاقبت آن – و به همان اندازه که انتظار دارید زیبا به نظر می رسد. این یک RPG اکشن از بالا به پایین است که در سال ۸۴۱، در پادشاهی که به تازگی پادشاه خود را از دست داده است. پسر مغرور و بی تجربه او تسلط یافته است و طاعون زمین را فرا گرفته است. این آشفتگی باعث شده است که یک رهبر مذهبی قدرتمند نفوذ خود را در منطقه گسترش دهد و گروه های حاشیه برای کنترل هر کجا که بتوانند می جنگند. شما به عنوان یک جنگجوی مقدس به نام Cerim بازی می کنید که با جادو آغشته شده و قرار است با Pestilence مبارزه کند.

بدجنس خستگی ناپذیره بر عمل و دقت در یک محیط قرون وسطایی زرق و برق دار تأکید می کند و شامل تعاونی آنلاین برای حداکثر چهار بازیکن است. قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به زودی روی استیم دسترسی پیدا کند و در نهایت برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری X/S عرضه خواهد شد.

استودیو مون این پروژه را در مراسم The Game Awards با یک تریلر سینمایی معرفی کرد. نوید جزئیات بیشتر در طی یک نمایشگاه دیجیتالی به نام Wicked Inside در ۱ مارس. بخش خصوصی در حال انتشار این بازی است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/no-rest-for-the-wicked-is-a-medieval-action-rpg-from-the-ori-team-020119459.html?src منتشر شد = rss


منبع: https://www.engadget.com/no-rest-for-the-wicked-is-a-medieval-action-rpg-from-the-ori-team-020119459.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *