NordVPN برنامه جدید Apple TV VPN را منتشر می کند

یکی از این صنعت بهترین VPN سرویس ها به تازگی یک برنامه اختصاصی Apple TV VPN را منتشر کرده است.

NordVPN آخرین ارائه دهنده ای است که از اپل پیروی می کند پشتیبانی از VPN شخص ثالث اپلیکیشن‌هایی که با به‌روزرسانی tvOS 17 معرفی شدند، تصمیم به توسعه اپلیکیشنی برای کمک به کاربران در افزایش تجربه پخش خود گرفته‌اند.

این بدان معنی است که برای لذت بردن از کتابخانه های محتوای بین المللی نیازی به انجام فرآیندهای نصب دلهره آور نخواهید داشت – و حفظ حریم خصوصی خود در حین استفاده از دستگاه تلویزیون هوشمند محبوب اپل به همین راحتی است. به خواندن ادامه دهید، و من همه چیزهایی را که برای شروع باید بدانید را توضیح خواهم داد.

چرا از برنامه Apple TV NordVPN استفاده کنید؟

“کاربران اغلب فراموش می کنند که تلفن های همراه و رایانه ها تنها دروازه های شبکه شما برای مجرمان سایبری نیستند. تلویزیون هوشمند معمولاً به اینترنت متصل است، بنابراین می تواند هک شود و مجرمان سایبری می توانند از کاربران جاسوسی کنند، داده ها را سرقت کنند یا حتی تلاش کنند. برای دسترسی به دستگاه های دیگر در شبکه خانگی، گفت: Vykintas Maknickas، رئیس استراتژی محصول در NordVPN.

Maknickas توضیح داد که برنامه اختصاصی VPN جدید برای Apple TV امنیت دیجیتالی شبانه روزی را تضمین می کند. این برنامه از ترافیک آنلاین در برابر تلاش های جاسوسی و هکرها محافظت می کند، به لطف آنچه او به عنوان “نسل بعدی” توصیف کرد. رمزگذاری

برای بهره مندی از مزایای این امنیت سنگ فروخته شده، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به یکی از بیش از ۵۰۰۰ سرور NordVPN متصل شوید که در سراسر جهان نقطه چین شده است. سپس، اشخاص ثالث فضول، بازیگران بد، و حتی ISP شما قادر به نظارت بر فعالیت های آنلاین شما نخواهند بود — یا حداقل، بسیار سخت تر خواهد بود.

Maknickas گفت: «علاوه بر این، یک VPN حتی می‌تواند تجربه پخش جریانی را با افزایش حریم خصوصی کاربران بهبود بخشد.

همه پلتفرم‌های استریم، از جمله نتفلیکس و آمازون پرایم، محدودیت‌های جغرافیایی را روی محتوای خود اعمال می‌کنند، به این معنی که کتابخانه‌های آن‌ها بسته به جایی که شما در جهان هستید متفاوت خواهد بود. با یک VPN، می توانید با انتخاب سرور مستقر در کشور خود، برنامه مورد علاقه خود را از هر کجا تماشا کنید. شبکه NordVPN در حال حاضر در ۶۰ کشور پخش شده است، بنابراین مکان های زیادی برای انتخاب خواهید داشت.

NordVPN برنامه جدید Apple TV VPN را منتشر می کند

(اعتبار تصویر: Nord Security)

NordVPN در زمینه باز کردن محتوای محدود جغرافیایی سوابق بسیار خوبی دارد—ما موفق شدیم به همه محبوب‌ترین پلتفرم‌هایی که آخرین باری که بررسی کردیم، دسترسی داشته باشیم. این نرم افزار همچنین دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته ای مانند Double VPN و سوئیچ های double kill است که قول می دهد از مهمترین اطلاعات شما در برابر چشمان کنجکاو محافظت کند.

NordVPN سرعت های خیره کننده ای را در آخرین دور آزمایش ما ثبت کرد – در هنگام استفاده از پروتکل NordLynx به ۹۵۰+ مگابیت در ثانیه رسید. که آن را کاملاً در میان قرار می دهد سریعترین VPN خدمات موجود در بازار، در حال حاضر، و به این معنی است که هنگام اتصال به سرور NordVPN، برای تماشای محتوای HD مشکلی نخواهید داشت.

همانطور که قبلا ذکر شد، NordVPN به تعدادی از ارائه دهندگان ملحق شده است، از جمله ExpressVPN و IPVanish، در ارائه یک برنامه اختصاصی Apple TV. در حالی که کاربران هنوز می توانند NordVPN را در Apple TV تنظیم و استفاده کنید از طریق روش‌های دیگر، برنامه جدید ساده‌ترین راه برای انجام این کار است—به سادگی دانلود هر برنامه دیگر در تلویزیون هوشمند شماست.


منبع: https://www.techradar.com/computing/cyber-security/nordvpn-releases-new-apple-tv-vpn-app

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *