NordVPN eSIM خود را راه اندازی می کند تا به شما کمک کند در خارج از کشور ایمن باشید

NordVPN eSIM خود را راه اندازی می کند تا به شما کمک کند در خارج از کشور ایمن باشید

در پاسخ به تقاضاهای روزافزون سفرهای جهانی و کار از راه دورکه برای بسیاری از شرکت ها، شرکت مادر برتر، نقاط ضعف امنیت سایبری محسوب می شوند VPN کسب و کار سرویس NordVPN یک سرویس eSIM جهانی جدید به نام Saily را معرفی کرده است.

Nord Security می‌گوید که دسترسی به اینترنت بدون اتکا به شبکه‌های عمومی می‌تواند تأثیر مثبتی بر حریم خصوصی و امنیت داشته باشد.

این محصول که در سه ماهه اول ۲۰۲۴ راه اندازی نسخه بتای آن زودهنگام خواهد بود، اواخر امسال توسط یک برنامه پشتیبانی دنبال خواهد شد.

Nord Security eSIM جدید را راه اندازی کرد

ویکینتاس مکنیکاس، رئیس استراتژی محصول این شرکت، گفت: با افزایش سفر و کار از راه دور، اکنون یک اپلیکیشن eSIM بسیار مهمتر از همیشه است. مکنیکس نشان داد که یک به عنوان مثال می تواند در زمان و هزینه کاربران صرفه جویی کند.

استفاده از eSIM به مسافران امکان دسترسی به شبکه های محلی را می دهد و به کاهش هزینه های رومینگ مرتبط با استفاده از سیم کارت های شبکه خارجی کمک می کند. Saily به کاربران این امکان را می دهد که برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خریداری کنند – TechRadar Pro از این شرکت اطلاعات بیشتری در مورد شبکه‌ها خواسته است، و در حال حاضر مشخص نیست که آیا این سرویس از مدل‌های مبتنی بر پرداخت و/یا نوع قرارداد استفاده می‌کند یا خیر.

Maknickas افزود: “حتی اگر یک کافی شاپ در نزدیکی شما وجود داشته باشد که شبکه Wi-Fi باز دارد، نمی خواهید دستگاه خود را در معرض شبکه ای قرار دهید که مطمئن نیستید امن است.”

علاوه بر مزایای امنیتی، حمل اتصال به شبکه خود نیاز به اتصال به شبکه‌های Wi-Fi عمومی را به طور کامل از بین می‌برد (با توجه به محدودیت داده)، که می‌تواند راه‌حل بسیار راحت‌تری برای اکثر مسافران باشد.

علاوه بر این، Saily با ارائه یک پلتفرم متمرکز و واحد که در آن مشتریان می توانند از “صدها کشور و ده ها طرح” انتخاب کنند، قصد دارد فرآیند یافتن برنامه های داده مقرون به صرفه را ساده کند.

هر گونه اطلاعات بیشتر از Saily و Nord Security در اینجا پست خواهد شد.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/nordvpn-is-launching-its-own-esim-to-help-keep-you-safe-abroad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *