Nothing Phone 2 در این جمعه از iMessage پشتیبانی نمی‌کند – با برخی موارد

اندروید مدت هاست که مشکل iMessage دارد. در ایالات متحده، پلتفرم چت اختصاصی اپل، به ویژه، برتر است در میان نوجوانان. در واقع، بسیاری از آمریکایی‌ها به دلیل ترس از انگ اجتماعی که با حباب‌های چت سبز رنگی که iMessage به پیام‌های تلفن‌های اندرویدی اختصاص می‌دهد، تغییر نمی‌کنند. گوگل برای متقاعد کردن اپل به باز کردن این پلتفرم، چند چیز مختلف را امتحان کرده است، از جمله روی آوردن به آن کمیسیون اروپا برای کمک های نظارتی. برای اکثر کاربران اندروید، این بدان معناست که آنها شخصاً قادر به انجام کارهای کمی در مورد این وضعیت بوده اند. تا به حال.

هیچ چی امروز Nothing Chats را اعلام کرد، یک برنامه پیام رسانی که از RCS و iMessage پشتیبانی می کند. چت بر روی هیچ چیز ساخته نمی شود پرنده آفتابییک پلت فرم پیام رسانی یکپارچه که در نسخه بتا بسته در دسترس بوده است از پایان سال گذشته. Sunbird به کاربران این امکان را می دهد که از یک رابط به همه چت های خود از جمله iMessage دسترسی داشته باشند. از آوریل گذشته، برنامه بیش از این لیست انتظار داشت طول ۱۰۰۰۰۰ ورودی. Sunbird یکی از معدود برنامه‌هایی است که کاربران اندرویدی می‌توانند برای چت کردن با دوستان آیفون خود استفاده کنند. شناخته شده ترین بازیکن در فضا است بیپرکه زاییده فکر آن است اریک میگیکوفسکی بنیانگذار Pebble.

Nothing Phone 2 در این جمعه از iMessage پشتیبانی نمی‌کند – با برخی موارد
هیچ چی

با انتشار چت در روز جمعه، Nothing فقط به دارندگان Phone 2 اجازه نمی دهد تا خود را به عنوان کاربران آیفون “استتار” کنند، وعده نمی دهد. در خارج از جعبه، Chats با پشتیبانی از بسیاری از ویژگی‌های امضای iMessage، از جمله نشانگرهای تایپ، اشتراک‌گذاری رسانه با وضوح بالا و پیام‌های گروهی مناسب، عرضه می‌شود. خواندن رسید و واکنش های ضربه ای در تاریخ بعدی خواهد رسید. همانطور که در بالا ذکر شد، Chats از RCS نیز پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید از ویژگی‌های iMessage مانند هنگام پیام‌رسانی به دوستان اندرویدی خود نیز لذت ببرید.

گفت: “ما درک می کنیم که معضل حباب آبی در مقابل حباب سبز، به ویژه در آمریکای شمالی – اگرچه به ظاهر مضحک است – واقعی است. هیچ چت اجازه آزادی ارتباط بین هر کسی را بدون توجه به برند تلفن هوشمندشان – که باید باشد، نمی دهد.” هیچ چیز مدیر عامل کارل پی. ما می خواهیم به مصرف کنندگان یادآوری کنیم که آنها در انتخاب دستگاه حق انتخاب دارند و رفتارهای روزانه آنها نباید توسط هیچ شرکتی دیکته شود.”

بنابراین، چه چیزی گرفتار است؟ Pei “هیچ داده ای در پلتفرم ذخیره نشده است، بنابراین کاربران مجبور نیستند نگران حریم خصوصی خود باشند.” گفت معکوس. اما نگرانی هایی وجود دارد. Sunbird، مانند Beeper، راه‌حلی را به کار می‌گیرد که اپل به طور رسمی از آن پشتیبانی نمی‌کند، و این شرکت تقریباً به طور قطع استدلال می‌کند که کاربران را در معرض خطر قرار می‌دهد. چیزی گفته نشد معکوس فرآیند “اختراع شده” Sunbird برای آوردن iMessage به اندروید شامل مزارع سرور است مک مینی که پیام های کاربر را به اپل هدایت می کند.

قبل از اینکه کسی بتواند در Nothing Chats به iMessage دسترسی پیدا کند، ابتدا باید از طریق پلتفرم Sunbird وارد Apple ID خود شود. چیزی گفته نشد معکوس تمام محتوای iMessage ارسال شده از طریق Chats رمزگذاری شده است و “در هیچ نقطه ای Sunbird نمی تواند به پیام ها یا Apple ID شما دسترسی داشته باشد.” علاوه بر این، Nothing توجه نمی‌کند که راه‌اندازی اعتبار Apple ID کاربر را پس از دو هفته عدم فعالیت حذف می‌کند. با این حال، اگر تصمیم دارید از Nothing Chats برای دسترسی به iMessage استفاده کنید، در واقع کلیدهای Apple ID خود را به شرکتی می‌سپاری که اپل نیست.

تصویری از رابط کاربری Nothing Chats
هیچ چی

در مورد اینکه آیا Nothing Chats برای این دنیا طولانی است یا خیر: Pei در مورد امکان اقدام قانونی اپل علیه Nothing و Sunbird پرسیده شد. به مارکز براونلی گفت او فکر می کرد که غول فناوری “احتمالا” خواهد بود. [do] هیچ چی.”

در مصاحبه ای جداگانه با واشنگتن پستپی گفت که هیچ چیزی «به ارزش شش رقمی» از دستگاه های Phone 2 را در آمریکای شمالی، بریتانیا و اروپا فروخته است. به عبارت دیگر، این ماهی کوچک در یک حوض بزرگ است. مهمتر از آن، اپل خود را در یک محیط نظارتی می بیند که در آن تلاش برای بستن پلتفرمی که در حال باز کردن iMessage است، توجه رگولاتورها را در اتحادیه اروپا و فراتر از آن جلب می کند.

Nothing Chats از ۱۷ نوامبر برای دانلود از فروشگاه Play در دسترس خواهد بود. در حال حاضر، Nothing Phone 2 برای دسترسی به این پلتفرم مورد نیاز است، با در دسترس بودن منطقه ای محدود به ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، اتحادیه اروپا و سایر کشورهای اروپایی، از جمله نروژ و سوئیس.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/nothing-phone-2-is-getting-imessage-support-this-friday–with-some-catches-194655776.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/nothing-phone-2-is-getting-imessage-support-this-friday–with-some-catches-194655776.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *