Nothing Phone 2a اکنون در ایالات متحده موجود است

Nothing Phone 2a اکنون برای کسانی در ایالات متحده موجود است که می خواهند بخشی از “برنامه توسعه دهندگان” این شرکت باشند. من واقعاً مطمئن نیستم که بخشی از آن برنامه به چه معناست، اما به نظر می‌رسد راهی برای Nothing برای ارسال یک تلفن به اینجا بدون پشتیبانی کامل از شبکه‌های مناسبی که باید پشتیبانی کند، باشد. عجیب است، اما می توانید یکی بخرید.

با قیمت ۳۴۹ دلار، شما به دنبال یک گوشی با مشخصات مناسب هستید. ما داریم مشخصات کامل اینجااما اصول اولیه این است که با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، و همچنین چیپست مدیاتک Dimensity 7200، صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی و دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی پشتی ارائه می شود. این در واقع با قیمت بسیار مناسب است، اما باز هم، احتمالاً در اینجا در اپراتورهای ایالات متحده به خوبی کار نخواهد کرد. ظاهراً توسعه‌دهندگان تلفن‌هایی را دوست دارند که به سختی کار می‌کنند یا چیزی مشابه.

کنجکاو هستید که چرا من به عدم پشتیبانی اپراتور ایالات متحده آن اشاره می کنم؟ در سؤالات متداول Nothing برای دستگاه، آنها به طور خاص می گویند که “محدودیت هایی برای حامل ها در ایالات متحده وجود دارد” و آنها “نمی توانند عملکرد و سازگاری کامل با حامل های سلولی را تضمین کنند.” سپس پشتیبانی از باند را فهرست می‌کنند، و بله، برخی از باندهای مهم از جمله تمام ۵G Verizon وجود ندارند.

بنابراین اگر نتوانید به شبکه های ایالات متحده متصل شوید، با Nothing Phone 2a در ایالات متحده چه می کنید؟ رشد کن عزیزم فقط رشد کن

سفارش‌ها از امروز ارسال می‌شوند و رسیدن آن ۵ تا ۷ روز طول می‌کشد.

خرید Nothing Phone 2a


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/12/nothing-phone-2a-now-available-in-the-us-sort-of/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *