Notion اکتساب Cron خود را به یک برنامه تقویم یکپارچه تبدیل می کند

ایده راه اندازی شد یک برنامه تقویم چهارشنبه، که توسط کرون، استارت آپ تقویم این شرکت ساخته و بازسازی شده است خرید در سال ۲۰۲۲٫ یکپارچگی فشرده در سطح پلت فرم جذابیتی برای “ده ها میلیون” کاربر Notion خواهد بود. Notion Calendar شامل یک زمان‌بندی داخلی است و ادغام محتوا از یادداشت‌ها، اسناد و تاریخ پروژه اکوسیستم بهره‌وری را آسان می‌کند.

Notion Calendar به شما امکان می‌دهد یادداشت‌های Notion و سایر اسناد را به جلسات پیوند دهید و دعوت‌نامه تقویم را به یک مرکز یکپارچه برای شرکت‌کنندگان تبدیل کند تا محتوای پشتیبانی را اضافه یا مشاهده کنند. همچنین با ابزارهای خارجی مانند Google Calendar، Google Meet و Zoom ادغام می شود.

Raphael Schaad، بنیانگذار Cron که اکنون نسخه بعدی آن را به عنوان Notion Calendar رهبری می کند، این برنامه را به عنوان “روشی جدید برای مدیریت با ارزش ترین منبع، زمان” توصیف می کند. در ویدیوی زیر، او نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید به‌سرعت نوبت پزشکی یکی از اعضای خانواده را بررسی کنید و آن را از برنامه‌ریز خود مسدود کنید تا همکاران کاری شما را برای آن ساعت دوبار رزرو نکنند. برنامه زمان‌بندی Notion Calendar به همکاران شما (یا هر شخص دیگری که در دسترس بودن را با او به اشتراک گذاشته‌اید) اطلاع می‌دهد که زمان در دسترس نیست، اما جزئیات را نمی‌بینند.

Notion Calendar برای راه‌اندازی به یک بار ورود به سیستم با Google Calendar نیاز دارد. با این حال، شااد نوشت امروز در X نشان داد که این شرکت «با محدودیت‌های نرخ Google Auth مواجه می‌شود»، از ورود به سیستم جلوگیری می‌کند – چیزی که او به عنوان یک مشکل «خوب» در روز راه‌اندازی توصیف می‌کند. اگر در ورود به سیستم مشکل دارید، او انتظار دارد این مشکل در روز بعد حل شود و به شما توصیه می کند که بعداً دوباره بررسی کنید.

Notion Calendar از همه زبان‌ها مانند کل پلتفرم پشتیبانی می‌کند. امروز در ویندوز، مک و iOS. در غیاب قابل توجهی در زمان راه اندازی، Notion می گوید که پشتیبانی از اندروید به زودی ارائه می شود. همچنین هنوز از آفیس ۳۶۵ یا ادغام iCloud پشتیبانی نمی کند، اگرچه Schaad قول داده است که این نیز در نقشه راه شرکت است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/notion-turns-its-cron-acquisition-into-an-integrated-calendar-app-215644220.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/notion-turns-its-cron-acquisition-into-an-integrated-calendar-app-215644220.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *