NVIDIA مجوزهای روزانه و G-Sync را به GeForce Now می آورد

بعد از آن در CES 2024 اخبار بیشتری در آستین خود داشت . شرکت مجموعه ای از به روز رسانی ها برای سرویس بازی ابری GeForce Now، از جمله اضافه شدن و یک روز برای اشتراک های پولی آن می گذرد.

پشتیبانی از Cloud G-Sync که به زودی ارائه می شود، روی نمایشگرهایی با نرخ نوسازی متغیر و همچنین نمایشگرهایی که با G-Sync سازگار هستند، کار خواهد کرد. GeForce Now با هدف به حداقل رساندن تأخیر و لکنت برای ارائه گیم پلی روان تر، نرخ تازه سازی نمایشگر را مطابق با نرخ پخش تنظیم می کند.

اگر مشترک Ultimate هستید، به افزایش پشتیبانی NVIDIA Reflex در عناوین خاص نیز دسترسی خواهید داشت. در کنار حالت ۲۴۰ فریم در ثانیه، Reflex (یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی شده برای کاهش تأخیر) به زودی از پخش جریانی تا رزولوشن ۴K و ۶۰ فریم در ثانیه یا ۱۲۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند تا گزینه‌های بیشتری را به بازیکنان بدهد. علاوه بر این، کاربران اندروید به زودی می توانند GeForce Now را با وضوح ۱۴۴۰p روی دستگاه های خود استریم کنند.

از اوایل فوریه، می‌توانید سطوح GeForce Now Ultimate و Priority را بدون نیاز به ثبت‌نام برای یک یا شش ماه خارج از گیت به لطف کارت‌های روزانه بررسی کنید. اینها ۲۴ ساعت دسترسی به لایه مربوطه را با فعال بودن همه ویژگی‌های Ultimate یا Priority فراهم می‌کنند. هر دو ردیف ردیابی پرتو را با Ultimate ارائه می دهند که دسترسی به DLSS 3.5 و Reflex را نیز ارائه می دهد. هزینه یک روز Ultimate 8 دلار است، در حالی که یک روز Priority برای شما ۴ دلار هزینه دارد. قیمت ماهانه برای هر طبقه است به ترتیب.

در جای دیگر، انویدیا مجموعه‌ای از بازی‌های پرمخاطب را معرفی کرده است که به زودی برای GeForce Now عرضه می‌شوند. و عناوین بعدی اکتیویژن بلیزارد هستند که پس از قرارداد انویدیا با مالک جدید ناشر مایکروسافت، وارد این سرویس می شوند. سه عنوان Call of Duty . این هر دو بازی بلیزارد در ابتدا در دسترس خواهند بود، اگرچه NVIDIA اشاره می کند که پشتیبانی از لانچر Battle.net در راه است. دایناسور کپکام تیراندازی می کند اگزوپریمال (ورود به ۱۸ ژانویه)هنکای: راه آهن ستاره از جانب Genshin Impact توسعه دهنده HoYoverse و Mainframe Industries پکس دی نیز در راه هستند

نکته آخر اینکه NVIDIA GeForce Now را در بهار امسال به ژاپن می آورد. این کار را با کمک شرکت مخابراتی ژاپنی KDDI انجام می دهد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/nvidia-is-bringing-day-passes-and-g-sync-to-geforce-now-182518914.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/nvidia-is-bringing-day-passes-and-g-sync-to-geforce-now-182518914.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *