Obsidian تأیید می کند که Avowed در پاییز ۲۰۲۴ منتشر می شود

Obsidian تأیید می کند که Avowed در پاییز ۲۰۲۴ منتشر می شود

بازی نقش آفرینی فانتزی Obsidian Entertainment (RPG) اقرار کرد اکنون یک پنجره انتشار کمی خاص تر دارد – قرار است روی رایانه شخصی راه اندازی شود و Xbox Series Xاین پاییز.

پنجره‌های انتشار پاییزی بازی‌ها معمولاً به عرضه بین ابتدای سپتامبر تا پایان نوامبر اشاره می‌کنند، اما Obsidian ماه یا تاریخ خاصی را در جریان پخش Xbox Developer_Direct امروز (۱۸ ژانویه) اعلام نکرد. در حال حاضر، بازیکنان بالقوه فقط باید این فضا را تماشا کنند، اما به لطف پخش جریانی، ما همچنین نگاه بیشتری به اقرار کرددر همین حال، سیستم جنگی منفذ می‌کند.

اقرار کرد به بازیکنان این امکان را می دهد که از بارگیری های قابل تنظیم استفاده کنند که می توانند در حین مبارزه تغییر کنند و به آنها امکان می دهد با طیف وسیعی از تکنیک ها با دشمنان مختلفی مقابله کنند. تعدادی از گزینه‌هایی که بازیکنان ممکن است انتخاب کنند نشان داده شد، مانند بارگیری عصا دوگانه، که به شما امکان می‌دهد به سرعت با دو سلاح جداگانه به دشمنان طلسم کنید.

در غیر این صورت، Obsidian اذعان کرد که جنبه‌های خاصی از بازی، مانند کوئست‌ها، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با «پیامدهای عمیق» تصمیم بگیرند. در اینجا نیز سطحی از تفاوت های اخلاقی وجود خواهد داشت، با برخی از تصمیمات که پاسخ فوری «درست یا غلط» ندارند. نه تنها ماموریت‌ها می‌توانند در نتیجه انتخاب‌های شما متفاوت انجام شوند، بلکه نتایج آنها می‌تواند در جهان نیز منعکس شود.

آخرین فیلم نیز موارد بیشتری را نشان داده است اقرار کرددنیای پر جنب و جوش Eora، که خانه طیف وسیعی از بیوم ها است که توسعه دهندگان آنها را “غنی، عجیب و شگفت انگیز” توصیف کردند. مطمئناً زیبا به نظر می رسد، و با سابقه Obsidian از بازی های RPG عالی مانند Fallout: New Vegas و جهان های بیرونیهمه چیز در حال شکل گیری است تا امیدوار کننده باشد.

اقرار کرد از طریق نیز قابل پخش خواهد بود Xbox Game Pass در روز اول

Aowed یکی از هیجان انگیزترین است بازی های آینده در حال حاضر در افق هستید، اما اگر در حال حاضر به دنبال چیزی برای شیرجه زدن هستید، مطمئن شوید که انتخاب های ما را برای این موضوع بررسی کنید. بهترین بازی های Xbox Series X.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/avowed-is-set-to-release-in-fall-2024-obsidian-confirms

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *