OLED iPad Pro اکنون در حال تولید است، دستگاه‌ها در ماه آوریل ارسال می‌شوند

طبق گزارش جدید، نمایشگرهای OLED برای هر دو مدل نسل بعدی آی‌پد پرو اپل تا این هفته وارد فاز تولید می‌شوند تا محموله‌های دستگاه در آوریل آغاز شود. الک.

OLED iPad Pro اکنون در حال تولید است، دستگاه‌ها در ماه آوریل ارسال می‌شوند
با توجه به این رسانه کره‌ای، LG Display اخیراً شروع به تولید ترانزیستور لایه نازک (TFT) برای نمایشگرهای ۱۳ اینچی iPad Pro جدید کرده است، در حالی که سامسونگ به طور مشابه تولید TFT خود را برای iPad Pro 11 اینچی جدید این هفته آغاز خواهد کرد. TFT اساسا به عنوان یک سوئیچ برای خاموش و روشن کردن پیکسل های OLED جداگانه عمل می کند.

بر اساس گزارش امروز، انتظار می‌رود که مدل‌های ۱۱ و ۱۳ اینچی OLED آی‌پد پرو تکمیل‌شده در ماه مارس به تولید انبوه برسند. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، گفته است که انتظار دارد مدل های جدید آیپد پرو در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴، که از آوریل تا ژوئن اجرا می شود، عرضه شوند.

بازه زمانی ارائه شده توسط الک همچنین دم کبوتر با یکی قبلی بلومبرگ گزارش کنید که ادعا کرد مدل‌های جدید آی‌پد پرو را می‌توان در رویداد ماه مارس به همراه یک آی‌پد ایر جدید معرفی کرد که برای اولین بار در دو اندازه عرضه می‌شود. اپل معمولاً در طول یک رویداد یا یک یا دو هفته پس از آن، پیش‌سفارش‌ها را باز می‌کند و هفته بعد شروع به تحویل دستگاه‌ها به مشتریان می‌کند.

نمایشگرهای OLED برای اولین بار در سری آیپد هستند. اپل از فناوری OLED برای آیفون و اپل واچ استفاده می کند، اما صفحه نمایش های OLED بزرگتر گران تر هستند. در مقایسه با LED یا mini-LED، OLED سیاهی عمیق تر و رنگ های زنده تر را به ارمغان می آورد.

طبق گزارش‌ها، پیش‌بینی فروش اپل OLED iPad Pro در سال به ۸ میلیون دستگاه کاهش یافته است که در مقایسه با ۱۰ میلیون دستگاهی که برای سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی شده بود، کاهش یافته است. گفته می شود که این کاهش بازتابی از عملکرد ضعیف در سری محصولات اپل است. اپل سال گذشته هیچ مدل آی‌پد جدیدی عرضه نکرد، بنابراین جالب است که ببینیم آیا تقاضای سرکوب‌شده می‌تواند فروش ضعیف را جبران کند یا خیر.

در کنار نمایشگرهای جدید، انتظار می‌رود مدل‌های آی‌پد پرو از آخرین تراشه M3 اپل که سال گذشته در مدل‌های جدید مک‌بوک پرو معرفی شد، بهره‌مند شوند. M3 بر اساس فناوری ۳ نانومتری ساخته شده است و باید نسبت به تراشه M2 که در حال حاضر در iPad Pro استفاده می شود، بهبود گرافیکی قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

انتظار می‌رود این نمایشگرها سه برابر قیمت نمایشگرهای مورد استفاده در آیفون‌ها باشد که می‌تواند به این معنا باشد قیمت های بسیار بالاتر برای مشتریان. همچنین شایعه شده است که اپل در حال انتشار a لوازم جانبی کیبورد جادویی بازطراحی شده برای دستگاه ها، از آنجایی که صفحه نمایش کمی بزرگتر خواهد بود و خود تبلت ها می توانند کمی نازک تر باشند.

جمع بندی های مرتبط: آیپد پرو
انجمن های مرتبط: آی پد


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/16/oled-ipad-displays-enter-production/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *