OnePlus 12 به طور رسمی در عکس ها و ویدیویی به نمایش درآمد

وان پلاس سابقه نمایش گوشی های خود را قبل از عرضه رسمی دارد، بنابراین جای تعجب نیست که یک هفته قبل از رویداد معرفی کامل، این شرکت عکس های متعددی از این گوشی منتشر کرده است. وان پلاس ۱۲و حتی یک ویدیو

به اشتراک گذاشته شده در تعدادی از Weibo پست ها (از طریق Android Authority)، تصاویر طرحی را نشان می دهند که بسیار شبیه به آن است وان پلاس ۱۱‘s، و بسیار شبیه به آنچه که در تصاویر لو رفته قبلی دیده‌ایم.

شما می توانید یک بلوک دایره ای بزرگ دوربین را روی محفظه پشتی سه لنز مشاهده کنید، در حالی که پشت گوشی با شیشه پوشانده شده است. OnePlus 12 در رنگ های سبز، سفید یا مشکی در دسترس خواهد بود، چیزی که ما قبلاً می دانستیم وان پلاس رنگ وان پلاس ۱۲ را تایید کرد.

تصویر ۱ از ۶

OnePlus 12 به طور رسمی در عکس ها و ویدیویی به نمایش درآمد

(اعتبار تصویر: OnePlus)
تصویر ۲ از ۶

وان پلاس 12 در رنگ سفید

(اعتبار تصویر: OnePlus)
تصویر ۳ از ۶

وان پلاس 12 در رنگ سفید

(اعتبار تصویر: OnePlus)
تصویر ۴ از ۶

وان پلاس 12 در رنگ سفید

(اعتبار تصویر: OnePlus)
تصویر ۵ از ۶

وان پلاس 12 در رنگ مشکی

(اعتبار تصویر: OnePlus)
تصویر ۶ از ۶

OnePlus 12 در سایه های سفید و سبز

(اعتبار تصویر: OnePlus)

ما نمی‌توانیم جلوی گوشی را ببینیم، اما آنچه می‌بینیم دو تفاوت اصلی را با OnePlus 11 نشان می‌دهد. اول، بلوک دوربین با رنگ پشت مطابقت دارد، در حالی که در OnePlus 11 عنصر دایره‌ای که لنزها را در بر می‌گیرد سیاه است. . بدون توجه به رنگ بدنه

تغییر دیگر این است که نوار لغزنده هشدار از لبه سمت راست به سمت چپ منتقل شده است. این به این دلیل است که آنتن را می توان در جایی قرار داد که لغزنده هشدار قبلاً قرار داشت، زیرا OnePlus تشخیص داده بود که این موقعیت بهینه برای آن هنگام بازی است و ادعا می کند که باعث کاهش ۱۵٪ تاخیر می شود.

این شرکت همچنین به برخی از مشخصات، از جمله دوربین تله فوتو با زوم ۳ برابر، چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳، حداکثر ۲۴ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه اشاره می کند. می‌توانید دوربین‌ها را در ویدیوی زیر که در ابتدا در Weibo به اشتراک گذاشته شده بود، اما توسط HadleeSimons@ در یوتیوب آپلود شد، مشاهده کنید.

در تاریخ ۵ دسامبر راه اندازی می شود

در مورد بقیه مشخصات و نگاهی به قسمت جلویی OnePlus 12، ممکن است باید منتظر معرفی کامل آن باشید، که این شرکت فاش کرده است که برای ۵ دسامبر در ساعت ۱۴:۳۰ در چین تعیین شده است. این ساعت ۱:۳۰ صبح به وقت شرقی / ۶:۳۰ صبح به وقت گرینویچ / ۵:۳۰ بعدازظهر AEDT در ۵ دسامبر، یا ۱۰:۳۰ بعد از ظهر به وقت شرقی در ۴ دسامبر است.

جالب اینجاست که این شرکت قبلاً پیشنهاد کرده بود – تا آنجایی که ما می‌توانستیم از نسخه ترجمه‌شده صفحه بگوییم – که وان پلاس ۱۲ در ۴ دسامبر رونمایی خواهد شد، پس این یک روز بعد است. به نظر می رسد رویداد ۴ دسامبر – جشن ۱۰ سالگی OnePlus – هنوز ممکن است اتفاق بیفتد، بنابراین مشخص نیست اگر چیزی در آنجا اعلام شود چه خواهد شد.

در هر صورت، این رونمایی از وان پلاس ۱۲ احتمالاً در ابتدا فقط برای چین است و انتظار می‌رود که رونمایی جهانی به طور جداگانه در اوایل سال آینده انجام شود. بنابراین احتمالاً هنوز بیش از یک ماه منتظر بمانید تا بتوانید این را بخرید بهترین گوشی مدعی

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/oneplus-phones/the-oneplus-12-has-been-officially-shown-off-in-photos-and-a-video

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *