OnePlus 12 در ایالات متحده با قیمت ۷۹۹ دلار با ارتقاء فضای ذخیره‌سازی رایگان عرضه می‌شود

OnePlus 12 پس از تقریباً ۲ ماه پیش رسمی در چین، اکنون در ایالات متحده عرضه شده است. سفارش‌ها با قیمت اولیه ۷۹۹ دلار انجام می‌شوند و در عرض چند روز تعداد زیادی تلفن در دست شما می‌شود.

برای کسانی که این خبر را از دست دادند، OnePlus 12 جدیدترین دستگاه رده بالای OnePlus است. با تمام مشخصات برتر فعلی که می توانید درخواست کنید. یک صفحه نمایش بزرگ ۶٫۸ اینچی QHD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، اسنپدراگون ۸ نسل ۳، حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی، رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی، دوربین پشتی سه گانه با برند هاسلبلاد، سیم کشی سریع (۸۰ وات) وجود دارد. و شارژ بی سیم (۵۰ وات) و باتری به اندازه کافی بزرگ که حداقل یک سال در روز دوام بیاورد. OnePlus 12 در رنگ مشکی یا سنگ مرمر سبز زیبا عرضه می شود و شما را به یاد OnePlus 11 سال گذشته می اندازد، فقط باید ارتقاهای داخلی و معرفی مجدد شارژ بی سیم را به خاطر بسپارید.

در زمان راه اندازی (امروز)، وان پلاس وان پلاس ۱۲ را در پیکربندی برتر خود (۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت) با قیمت مدل پایین تر (۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت) ارائه می کند. این بدان معناست که شما فقط ۷۹۹ دلار برای یک گوشی با اسنپدراگون ۸ نسل ۳، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و هر چیز دیگری که در بالا ذکر کردم، پرداخت خواهید کرد. همچنین می‌توانید تلفن‌ها را با «اعتبار فوری تا ۱۰۰۰ دلار» مبادله کنید تا این قیمت را تقریباً به چیزی کاهش دهید.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در خرید گوشی هوشمند به دنبال ارزش هستند، آیا ارزشی بهتر از این وجود دارد؟ ۸۰۰ دلار برای این مشخصات؟ این وحشی است، مرد. را Galaxy S24 Ultra به تازگی معرفی شده است و قبل از تخفیف ۵۰۰ دلار بیشتر است. اوه، OnePlus همچنین با سفارشات، شارژ بی سیم ۵۰ واتی خود را به صورت رایگان ارائه می دهد.

در روزهای آینده در مورد OnePlus 12 چیزهای بیشتری برای گفتن خواهیم داشت. بررسی ما هنوز کاملاً آماده نیست زیرا پورتلند در ۱۰ روز گذشته در طوفان یخ و برف ویران شده بود و تمرکز بر روی یک تلفن هوشمند جدید دشوار بود. از این بابت پوزش می‌طلبیم، اما در روزهای آینده هر آنچه را که باید بدانید در اختیار شما قرار خواهیم داد.

وان پلاس ۱۲ را پیش خرید کنید


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/23/oneplus-12-launches-in-the-us-at-799-with-free-double-storage-upgrade/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *